2017年6月2日星期五

洗牙。牛雜粉


六月二日(星期五)

返港前兩三個月電郵預約了雙英的牙科服務 ~  主要係想洗牙。

大家不同診所、不同日子。
今日大人先陪我過海洗牙。

預早了一小時又十五分鐘到隧巴站,
以為好掂檔。
隧巴在隧道口一貫塞車,
塞下塞下幾乎都要遲到。
早幾年收到通知睇開的牙科診所已遷往政府海港大樓,
新址唔熟路,
在中環街市落車,
岳下岳下行餐懵
去到啱啱夠鐘。

醫生初步檢查懷疑有蛀牙,
先洗後跟懷疑蛀牙~ 照X光。
若是就咁叫我照,我唔會照,
諗住照嚟都無用,
一陣就返加記,費事無端白事捱幾劑放射線。
年輕醫生問我幾時走,
言下之意似乎係若有蛀牙可以畀多個期補埋蛀牙才走,
加記睇牙就算身屬耆英都要自費,
有乜事喺度搞埋,
可以慳番尐,都好啦。

照了三張,
上面左右近智慧齒(出唔到)隔鄰的懷疑蛀牙各一,
加一張正面角度移動鏡頭拍得的成棚牙。

睇片話尐牙無乜嘢,懷疑蛀牙蛀的地方似乎僅似芝麻大小,
平時並非經常痺痛,
唔值得在現階段挖大補之,
提醒番去加意清潔可也。
雖捱了三嘢放射線,
總算唔使搞乜搞物,
都偷笑矣。



--------------


返嚟咁耐未食過心頭好 ~ 牛雜粉,
趁今日洗淨棚牙,
和大人一於返地頭整碗先。


你兩兜粉腸...吖,
好多年未食過咯。
淨牛雜細的都要七八十元,
兩個人食似乎太多,
自己又唔係咁叻,
哼...遞日搵機會再試。
今日係咁意頂住癮先。




4 則留言:

  1. Wow…… 我好鬼耐巳經無掂過牛雜喇!(醫生聖旨叫停吖!) (奀猪)

    回覆刪除
  2. 鍾意食偶然食些少不妨事的, 世衞的論調一時一樣。XD

    回覆刪除
  3. “鍾意食偶然食些少不妨事的, 世衞的論調一時一樣”~ 我都咁話﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 若果太過認真執著, 乜都唔使食咯。:P

      刪除