2017年6月13日星期二

會靚

六月十三日(星期二)

昨晚掛了8號風球
取消了原先的飯約
臨時呼召的亦因交通狀況不明而不敢妄動

風伯既如此安排
遂修心養性...一晚

今早仍掛3號
廚神冒風與同學赴澳門兩天
我地食完早餐就出動往東港城辦些瑣事

差不多事畢
Whatsapp 返工中的堂弟妹告知我們在她家附近
佢叫我地上去佢處坐下
兩兄弟今天因風不用上學和伯母在家

反正未上過佢屋企
好...一於上去探下伯母以及會一會兩兄弟
XD


阿哥的奬盃

話咗食完飯買雪糕食

食呢尐梗唔使勞氣

下面好多嘢賣
不過唔知抵定唔抵

送完伯母和兩兄弟回去
返出九龍城
途中大人說喉涸
想食白袍老友的那劑抗生素
嘿...唔使審又係嗰味嘢


"不如去睇醫生喇..."

嘿...又撲番入觀塘

4 則留言:

  1. 你每日都好忙碌喎!
    金生已找了法師,了解情況!
    但你地可安排上來探下我哋嗎?
    如果可以的話,留個香港電話#给我以便聯絡吖!(@)

    回覆刪除
    回覆
    1. 同行回港團團友比較早走, 有佢地份一齊的飯約都因遷就佢地的時間而安排在六月之內, 抵港後飯約陸陸續續。而且回來後少不免趁機辦些瑣事,於是頻頻撲撲, 比較忙。
      本來應該一早約賢伉儷一敍, 只是兩位不時四處走動, 自己太早亦難說定日子, 唔好意思。目前照日程表, 恐怕要七月初日本九州之行回來才有較多空檔。

      刪除
    2. 我已whatsapp 你了,收到嗎?

      刪除