2017年6月1日星期四

拍板

五月三十一日(星期三)

返港團五人三組
回來翌日除一齊出席外母壽筵就各自活動

今晚又約埋與親戚食飯
廚神夫婦且要趕兩枱

呢處5:45食頭圍
食完走先趕下一枱

佐敦的拍板小廚

 湯鮮甜

撈起豬肚絲


欖角排骨 ~ 菜名普通

一碟八舊
食來有尐驚喜
食材、口感和味道都甚好
七個人有人唔食
廚神夫婦亦要留肚而一舊兩份
我遂可添食
本來呢類一舊肉的近年已非心頭好
我肯添食多舊
證明應該唔錯了


一魚兩味
份量略少而幾好食(所以才覺其少...)


雲耳蒸


實際的噱頭
六個人以上可以揀一款
我地揀大連鮑
唔知係每人每1蚊隻
還是成碟1蚊



柚皮鬆化
鵝掌腍滑
上佳水準
大人食慣淡覺略鹹
我覺得幾掂檔 ~ 尤其佐飯 (今日無食飯)
或者係小店限於其 "上湯/高湯" 的成本和水準問題



馬孻糕精采
女士多好甜品? ~ 晚輩親戚幾乎食了一半


用手機畀個LIKE
送嘅喎





5 則留言:

  1. 又有好野食!(奀豬)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地幾年一潤, 賢伉儷幾乎日日如是。;)

      刪除
    2. 哈!兩人食有幾潤丫!
      多人食,可以食就可試多幾款嘛!

      刪除
  2. 果然有食神,間間都好嘢﹗

    回覆刪除