2017年6月7日星期三

西營盤。上環。灣仔


六月五日(星期一)

今午輪到大人洗牙
自己晚上在灣仔有飯局
索性一齊出門口

我地靚仔時叫 "國家醫院"
某年霍亂猖獗
在此排隊打防疫針排到落鵲仔橋...


即係呢度


臨收工的約期
三下五落二搞掂

遂和大人踱路上兒時舊居附近看看

舊時的大笪地


水坑口朱榮記的舊址
今已成酒店




豬仔婆(朱榮記)仍在
搬了過隔離



天氣熱
歎杯咖啡涼下冷氣先


歎完咖啡繼續細認前塵

當年出入舊居必經的窄巷


現在乾淨企理好多

石級頂右邊夜晚有檔雲吞麵喺度
老豆久不久會同我落嚟食碗


黃色廣告牌之處即該窄巷 ~ 五桂坊


如今水坑口街比起半世紀前我住的當年
可說面目全非了
相對目前的這一列 "舊樓"  ~ 都新過我地當時住的舊木樓好多好多




-----------

灣仔六國
與幾位舊同事有個飯約

講到相都忘了影

呢個係燒味拼盤嚟架








食咗三個幾鐘...(?)


2 則留言:

  1. 原來你嗰日咁忙﹗
    西環、上環到而家我都係覺得陌生,甚少行走也。
    水坑口、石塘咀只想起風月俏佳人...XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 年前有網友在其網誌內 "帶我番去" 睇過。今次親身再踏足相隔逾半世紀的這條街上, 由頭行到尾, 行下影下, 細認前塵, 很有一些感觸, 亦勾起不少回憶。
      昔時自水坑口始的那一段塘西風月, 小子未知人事之時, 信己煙消雲散矣。XD

      刪除