2017年6月12日星期一

打風



六月十二日(星期一)

返港團今晚本來一起和朋友有飯約
下午天文台預告放工前後會掛8號風球
四時左右公、私營機構紛紛提早放工

要等廚神消息看看今晚會否取消飯約
佢夫婦今午較早已和夫家的親戚在香港仔飲飲食食
相信飲到啤啤夫矣

掛了8號風球一陣才通知今晚的飯約取消
卻又說佢地現在從香港仔出嚟去上環食上海菜
親戚叫埋我一齊問我去唔去

反正飯約取消
有尐心郁郁
但望見外出雖非狂風暴雨
估計交通應該混亂
都唔知幾時才去到
一旦地鐵停開都唔知點搞
都係費事騰來騰去
SAPP番廚神
唔去咯

等廚神答覆之際
外母大人不時問下飯約會否取消
若然取消佢就煮飯食云云

此時此地
站在窗口影幾張打風相
等外母大人煮好餐飯

今晚住家菜
煲烏雞湯
韮菜炒蝦
肉碎蒸三色蛋
隔夜五味鵝
出外食多了
食番餐住家菜
很好
XD




4 則留言:

  1. 食住家飯咪幾好,一定無味精又健康吖!(@)

    回覆刪除
    回覆
    1. 外母大人一知道我地冇約人, 就好想煮畀我地食, 佢尐住家菜算係幾好味。知女莫若母, 餐頭梗有魚招呼大人, 不過就怕佢幾十歲辛苦呢。

      刪除
  2. 老人家心意,他地食佢煑既飯菜,佢已經非常開心!我不知幾鬼羡慕有老人家手勢的飯餸食吖!(@)

    回覆刪除
    回覆
    1. 外母大人見我地喺度, 有時連晏晝都想煮餐, 我地唯有託辭約了人/出街, 費事佢又風風火火搞一餐。
      晏晝我地只食少少甚至唔食的。

      刪除