2015年1月9日星期五

六段 "咁"


前天天未光在學校門前放低了掌門人正想返歸之際
(蓋虧後尚在休操也)
圓月當空
遂在車內拍了幾張

用了閃燈




 ---------------------------


極度嚴寒的星期三清早
在停車場暖車 ~ 室內都只係得-9度

屋企往學校唔使十分鐘車程
外面 -17度

  ---------------------------

 如今的冬菰似乎不易食到以前靚仔時(印象?)的咁香、咁好味...
大人現在整餸時常會將之用油、糖稍醃先蒸一蒸
希望辟去有時會食到的 "苦澀"


虧後宅餐偏清



 ---------------------------

 外出的下午茶餐


班腩唔錯 ~ 係用雪魚...而非泥味魚柳
不過芡汁太 "寬" 寬到似水灘壞事

雪糕紅荳冰...暫時都唔敢食


 ---------------------------

谷底企穩



 ---------------------------

手尾未清
可昨晚大人開會收晏...癮起
有長者優惠仍覺蝕水 ~  或者加多個虧精折扣就差不多  :P

見到鄰桌兩對耆英夫婦(?!)我地入去時已經食緊
食到我地走仍然追緊單尐炸雞翼未到

一向以為自己的食量都算有番咁上下
天外有天...
人外有人...而且原來係好多人嘅添 ~
嫰過自己的就唔使講
連好多似乎耆過自己的都食得勁過自己好多
大人成日話成間食肆最 "渣" 係我地兩個...^-^







6 則留言:

  1. 個肚最公道,無謂為難個胃。細個時,成日聽老豆講"常帶三分飢與寒" ,很有哲理又合乎養生之道,我已實行了多年,平時用餐只吃至七成飽,沒有餓的感覺便可以。坊間很多千奇百怪的減肥方法,其實只要培養吃七成的習慣,間中或會有一餐半餐吃大左,下一兩餐吃番小啲或者斷食一兩餐以燃燒積聚的脂肪,就不用為增磅煩惱了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 說得是。 :-)
      我同大人現在食自助餐只是貪多些款式, 好過兩個人叫小菜食咁單調; 年紀大了, 任我地食亦真係唔食得幾多, 不過總難免比正常餐頭食多一些。:P
      食自助餐自己有長者優惠, 所以耐不耐就心郁郁去放肆一次囉。:-D

      刪除
    2. 如果有半價就幾吸引。60歲可以做長者未?香港試過有酒店為吸引長者做優惠, 以年齡劃分,年紀越大優惠越大,60歲8折,70歲7折,如此類推。如果90歲都行到去食就值得獎勵,全免啦!哈哈!

      刪除
    3. 邊有半價咁多; 長者優惠一般九折, 餐價較貴的就或會畀多少少至八五折, 頂晒籠去到八折(都好少)。有尐食肆本身已一槪收九折的, 好多時長者就兩種折扣都可以一齊享受。
      65歲先夠 "資格" 架, 我過嚟之後都等咗好耐...。:-D
      九十歲可以去 "幫襯" 食自助餐(!!), 免費之餘, 我說還應該送件精緻的小禮物畀嗰位老人家留念 ~ 就算拈拈下己經唔食得幾多, "我九十高齡重嚟得食自助餐...哈..."

      刪除
  2. 清下又任食下......無限loop.....:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過...咁清法就唔係咁理想囉...P

      刪除