2014年3月31日星期一

收歛



上下交煎之後
個胃似乎仍暫時抗拒肥膩和啤酒
一試又有尐唔舒服
 :P

趁假期食多一兩餐住家飯

近來青班價俏
有上無落
想食就要任人魚肉

有大食大
貴都忍痛買條大的
雖然得兩個人食
寧願起一條肉出嚟留番第二餐預備淥芫荽魚水






飲食回復正常
難見150之下了







14 則留言:

  1. 回覆
    1. 要清幾餐、並且戒下啤酒先咯...

      刪除
  2. 好豪喎 ! 起青斑肉淥芫茜魚水,我用鯇魚肉咋,加埋茶瓜及皮蛋確係幾墮火,治牙肉痛確係幾得。年紀漸長,吸收及消化機能減慢的了,飲食宜清淡,古人說的常帶三分飢與寒,原來很有智慧,個胃也要空間消化的呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 逼不得已, 只因呢邊尐冰鮮鯇魚完全唔掂, 好多又腥又有泥味, 肉質亦 "木" 。今次條青班稍大, 兩個人實食唔晒, 故此先起條魚肉出嚟留番遞餐才蒸。
      芫荽滾魚片湯, 游水青班魚肉滾出嚟甚甜。偶然會落隻皮蛋, 茶瓜就一向敬謝不敏, 我同大人都唔食的, 怕其味古怪。:P
      現在食嘢已經比以前收歛不少, 係間中出去食自助餐會放肆一些, 不過都係一尐尐咁拈拈下, 唔敢食得太飽的了。

      刪除
  3. 唔用茶瓜,用馬蹄也可的,更清甜。講起食自助餐,我一年都食唔到三次,對上一次已是半年前的事了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常胃納不大的, 對自助的興趣不會很大。:-)
      我以前為食而且算擦得, 所以久不久就心思思去食餐, 貪納納雜雜, 可以一樣食尐; 好過喺出邊兩兜友叫小菜, 挾來挾去都係兩三樣嘢 :-)。大人亦為食, 不過就唔食得幾多, 佢主要係陪我顛。

      刪除
  4. 清完腸胃又黎過...... ;-D

    回覆刪除
    回覆
    1. 狀態 "好番" 時自自然然就會思飲思食, 最多係珍惜那 "辛苦" 減去的三數磅, 開頭食得比較節制, 可不久又...哈哈...故態復萌。:P

      刪除
  5. 阿大兄同我一樣甘為食 , 好難忍口嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. "府上" 布置有五行迷宮之妙, 門外漢摸不到 "門路" 留言, 趁機在此即問蘇蘇近好... :-)
      為食係一樣, 不過你忍得口過我好多...:P

      刪除
    2. 乜甘情況咩?我电腦都麻麻地 , 都吾識点整 , 問好

      刪除
    3. 習慣了在網友的網誌內留言, 比較易留易睇。
      "GOOGLE+" 的功能自己矇查查, 唔係幾識用。要留是應該留到的, 不過再去睇番就唔知點搵了; 呢個係我自己的問題.. :P
      唔使點整吖, 見你用得好掂; 我等你幾時寫番BLOG, 先去謦幾句囉 ;-)

      刪除