2014年2月3日星期一

年初三的風車



年初三

車公嫌遠
番邦不現

風車倒是有的

華人商場非常熱鬧
今年大派鴻運風車
拎了個返歸

手可轉、風可轉、心轉亦轉......
一轉鴻運至


祝大家馬年好運!
^_^




歡樂年年






8 則留言:

  1. 噚日初三入咗去沙田文化博物館...搭車見好多人都攞住風車.....車公廟迫爆........
    阿大唔使迫都有風車...果然好運....:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 年初三的沙田應該係全年之中最多人去的日子...單是沙田馬場和車公廟兩處已經匯入不少人流..., 今年還多了MISS去行文化博物館添。
      滔滔洶湧俗流之中(若那年年初三我在沙田出現, 應該也是俗流的一份子咯 :P ), 難得見一涓如MISS這樣子的文化清流, 尐水才稍稍顯得冇咁濁...:-)
      見者有份, 希望馬年各位網友大家都好運 ~ 自己落盤之時, 可能三管齊下而轉之; .雖烏何患? 哈哈...

      刪除
    2. ha....我唔清架....都幾俗下....所以今日經過買定明天金多寶....你買咗未?....;-)

      刪除
    3. 初三掛住同今年坐正的馬大哥打招呼(畀咗少少甜頭佢...先, 哈), 幾乎走雞, 多謝提醒。 :-)
      今晚開工希望記得.. ~ 打鐵趁熱, 風車可以開齋咯, 到時轉兩轉先撳運財號碼...:-D
      咁MISS算係十清一俗, 我就一俗到底。;-)

      刪除
  2. 迎春花、歡樂年年....百聽不厭 ;-)

    回覆刪除
  3. 嘩!紅字眼都花,用淡紅會好靚.
    車公廟就在我隔鄰,我都無去轉轉,怪不得未叻過,阿大轉轉好運來呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 見新年, 求其染尐紅色。可能幅幅相都紅色, 太多睇到眼都花晒。
      在商場行過, 小朋友見人手上未有風車, 就即刻遞埋嚟, 又講 "新年快樂", 想唔拎都唔好意思。剛剛轉了幾次, 然後買了成百蚊今晚的六合彩, 做咗就 "安樂" , 其他就非我控制的了 ~ 根據往績......哈。
      人地近城隍廟, 都唔去求簽; 你近車公廟, 就冇去拜車公及轉風車, 通常係咁架 HAWA? :-)
      不須著意求佳境, 自有奇逢應早春 ~ 祝你馬年長年好運, 心想事成, 身體健康...。

      刪除