2014年2月1日星期六

年初一大團拜



大年初一的星期五,接大人收工後,到廚神府上團拜。




當然又一餐盛筵 ,年年如是。





自製酸齋

蘿蔔牛筋腩

冬菰髮菜蠔豉肉排

蒜汁蒸大鴨兩隻


自製餛飩


薑絲海蜇

蝦片




由釡過碟, 大人執靚賣相 ~ 庭訓謂尐冬菰要圓面向上的

後生呢便

曾經後生過、如今輩份晉升了的呢便
席上排輩我算係一人之下, 眾人之上 ~    :-)
因為同輩之中以年紀論稍佔先多少  :P


哈, 有人貢獻外賣金沙豬手, 第一次食



那邊廂廚房埋架之際, 這邊廂亦預備埋位


酸甜豬手

食咗一箸, 白色爽爽地的唔知係乜 ~ 桂花蚌?
唔係, 睇番菜單原來係
 紅椒金菇花膠炒合掌瓜

雙青班

附:隊酒記

熱烈地斟酒熱烈地謦...
席上不乏隊酒起哄分子 ~ 個個的心態都係 ~ 嚟咪嚟 - (怕你呀)...  :P
於是今日隊到破了自己的紀錄 ~ 五味紛陳 (影時只飲了四樣)
由左至右 - 藍帶啤酒、健力士黑啤、拔蘭地、姻伯自釀紅酒...
之後, 乾了杯紅酒還分了半杯健士力生啤, 飲足5樣
(有兩三 "味" 大人試飲了些少)
食到尾聲妹夫還拎樽國產52度漾來漾去...重嚟咩?!...呢樣就咪搞嘞...哈
想隊冧我?  :-)

"唯酒無量, 不及於亂" ~ 這是我飲酒的座右銘

席上有人又細說當年 ~
陪大人過來後隨即擺了幾圍, 廚神夫婿當晚飲到碌倒在沙發上, 人事不知 ...
聽後自己拋了一句:咁大個仔未曾試過飲醉及劏的 ~ 莫要柴台住...
不是自誇酒量特佳, 而是知道幾時 "停" !!!

從來未試過一個場合飲咁多種不同的酒
而且近年已經飲得有些顧忌
淺嘗輒止
今日飲開了竟然又有些托大
不過還好飲得不急, 一邊飲、一邊食(至緊要呢樣)、一邊還口若懸河... :-)
(清醒度還可以自己監察到 "懸河" 有沒有遭到極地酒精影響而冰封的!)  :-目
哈, 席上有觀察員評定我仍然沒醉, 因為尚未語無倫次云云 :P
哈哈, 即是沒有出醜!!!


 食飽仍和左右、對面滔滔不絕
酒意肯定是有的, 證諸平時 ~ 冇咁多嘢講、冇講得咁興奮的...哈

菜豐、酒醺、話多...
痛快!
隨後腸胃冇乜唔妥就好...:P


10 則留言:

  1. 豐富嘅一年由此開始......:)

    阿大好酒量,自己未試過醉到不省人事但劏就有...不過都陳年往事咯....

    回覆刪除
    回覆
    1. "豐富嘅一年由此開始"...彼此彼此。 :-)
      自己就住, 大槪知道個位去到邊度就停啫, 講酒量同席上某兩三位比較自愧不如。
      MISS應該都飲得, 當年之劏可能只因在飲的過程中冇我食咁多嘢...哈哈。而且都已是陳年往事, 如今經過歷練, 酒量應該精進不少......。 ;-)
      若是我空肚飲, 相信好快會碌低的。

      刪除
    2. 劏係因溝酒飲事.....第一次係貪得意係間屋到搵到乜酒都飲d.....之後就飲long island 出事......話係陳年往事唔係有所進步...係年紀大咗...少飲咗......:P

      刪除
    3. 雖沒有經驗, 不過觀察所得, 濃度高的酒類溝嚟飲就易出事。
      我飲的啤酒、紅酒(而且自釀架咋)酒精度不高, 量又不太多, 就算溝少少拔蘭地, 總算頂得順。但妹夫最後拎出嚟想做低人的國產52度(睇唔到係乜酒, 只聽說知道酒精度), 我就唔敢再試了。鄰座有客十分飲得, 幾大杯紅酒, 由頭到尾面不改容, 都話佢自己一溝烈酒就比較易劏的。 ;-)
      當年一二劏, 日後以為談助, 辛苦之餘, 信亦美事也。 :P

      刪除
  2. 過年時聚埋大吃大喝,總係特別痛快、過癮﹗
    祝身心康泰,長食長有﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時獨酌難免乏味, 略失興致...。
      妹夫幾兄弟都幾好謦及啱謦, 久不久坐埋飲飲食食, 幾過癮。
      廚神同住的叔仔一樣為食(可能比我尤有過之), 又係年紀不大就有痛風, 膽固醇似乎重勁過我, 哈哈。剛從港、澳、日本之旅回來, 佢亦係話去旅行唔使點安排看甚麼地方, 有好嘢食就得。
      哈, 吾道不孤, 深得我心, 我話幾時一齊去... :-)

      刪除
  3. 與親朋共敍,能夠開懷大吃大喝,人生樂事也。香港人過時做節都是出外食的多,像廚神一樣可以在家弄十味八味宴親朋,很罕有呢,你地真有口福,很羨慕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 整唔到、限於屋企地方就冇辦法, 否則喺屋企食點都熱鬧尐, 食得舒服尐...。喺出便食食完至多畀你坐多一陣就要走; 喺屋企就算食完, 若是談興仍濃, 大可繼續...。
      難得廚神兩公婆心意相通, 功力相埒, 雙劍合璧, 方可發揮如此厲害威力。
      過來前大家住在同一屋苑為鄰, 幾百呎地方, 廚房又細, 佢地不時都可以招呼二、三十人架罅; 現在說起來, 當年若非佢地先有意起錨, 單身寡仔的我, 多數唔會諗過嚟... :-)

      刪除
  4. 你即係為食移民啦,哈哈 ! 記得有次你請我地去你家打邊爐,又係廚神相助,那餐是我食過最豐富的一次火煱呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 那是臨別的一餐了。 :-)
      原因不只一端哪。我係最後過來的, 若當時唔跟大隊搞埋一份就會得番我一兜友喺香港, 諗住老咗會好淒涼的, 哈哈。另外份工唔會乜都冇晒亦是誘因。 :-)

      刪除