2014年2月18日星期二

有車開不得雜記之二



廚神驚我宅食 "久" 而吊茶癮
特登今早約去歎番一壺兩件
當然要負責埋接送
^_^



今天星期一,是買報紙的日子。這間茶樓冇報紙賣...
飲完茶回家後才省起

 下午似乎比昨早 "暖和" ...少少

孖咇又出師有名
昨早出路口轉左
今午一段直路直行行到篤 ~再過條馬路就係那小商場所在

路程比昨天稍遠
途中仍 "苦" 練兩股...截然不同的真氣 ~  "離火玄冰真氣" 是也
已經練到身熱面凍的境界
我和大人功力相若
大家的面頰和鼻頭都練到又赤凍又發紅



 有人願為一 "駱駝" 而步行一哩...
今回我和大人就願為這兩種 "食糧" 更行逾一哩...
正是各有所需,沒所謂誰個戇居,哈... :-)




---------------------------------------------

返工前夕
大人認真煮番餐

倉底貨

 焗鴨胸

 


 南瓜湯
材料:南瓜、紅蘿蔔、薑、洋葱、西芹、瑤柱、蟲草花


 六彩炒絲
材料:豆乾、冬菇、木耳、紅蘿蔔、西芹、瘦肉
 

中、西芥辣備蘸
似乎西式芥辣的味道較夾鴨胸





9 則留言:

  1. 回覆
    1. 嗯, 兩股...真氣充沛, 寒熱交煎, 咁練法 "苦" 是練得夠苦的, 幸好此刻未見 "雙虧" 跡象, 似乎真係有尐 "長進" 了... :-)

      刪除
  2. 呢邊濕暖兩日,明天起又凍幾天.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 回南耶?...又凍幾天, 可以驅下尐濕氣...
      近來避靜? ~ 李花依舊, 留言未應... :P

      刪除
  3. 你逢星期一才買報紙 ? 我沒有買報紙多時了,居所大堂每天都有幾份免費報任攞,攞唔到就上網睇囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 買報紙如今只為排位馬經資料, 通常星期一、四出...。
      香港新聞我多數都係呢邊晏晝三、四點(HKT 清早四、五點)喺網睇, 比你地出報紙尤快。另外一邊開工一邊偶然望下即時新聞...。 好多時尐新聞若無特別吸引, 只睇下標題就算。

      刪除
  4. 明報轉軚,你仲唔轉軚﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩, 首爾一現, 到現在才蒲頭...; 現在駐蹕祖國多尐呀?
      轉咗喇...以前買星島睇馬經, 去年話呢邊捧場人不多(至少有我吖!), 出少幾張紙, 取消馬經版, 脹然。於是咪轉軚去... 睇明報囉...

      刪除
  5. 嘩 !不見多時,金礦終於蒲頭了。最近仲有冇陪金夫人返祖國比試太極拳呀 ?

    回覆刪除