2013年12月9日星期一

假日小叙


瞓瞓下廚神來電約晚上食飯;
並說大伯又搵腳開枱。

仍未瞓夠...

雖有杯香濃的加料(DOUBLE)蒸溜咖啡提神,
四圈還是輸了6底。
敗軍之將,坐困愁城,無心戀戰,交託大人接力。

城外,恢復自由身 ~ 自己招呼自己。
一邊歎住紅酒,一邊睇陣報紙雜誌,隨意搵嘢食;
完全唔使客氣。

^_^

零食之家
唔使慌冇嘢食






八圈戰罷,時間剛好。

大人無咎無譽,埋數就是輸了早前我輸的6底。


六個人三組各自出發

 



薑葱生蠔煲

陳皮蒸鱔
一個例牌得咁多多, 癮就梗係唔夠癮的了...
趁預約上去做冬
"你地唔怕整, 我又買條鱔上嚟吖..."  :P


韮王銀芽炒魚肚



燕窩奶露



15 則留言:

  1. 呢尐生活,數緊手指咯.....(a_a)"

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經轉入直路耶? :-D
      近排開緊工嗱?!...

      刪除
    2. 而家做副手,輕鬆好多:)
      仲有……年,頸都長

      刪除
    3. 真好, 現在可以養尊處優。
      回首前塵, 當年生涯原是牛...一隻常在緊張狀態致胃氣不斷的牛...。近年嘛, 胃氣不知不覺沒有了 :-DDD
      哈, 頸都長 ~ 爾生也晚, 奈何?! :-)

      刪除
    4. 唔駛返工,個人係會輕鬆好多,起碼唔駛趕起床趕車趕dead line,我也很享受現在的退休生活。日中唱下金曲跳下舞,星期五是看電影日,依家我老公一到星期三四就問定我,有乜好戲睇呀。 睇首場好抵,10-25元,最貴IFC都係25元,但環境又以它最舒服,徝得的。睇完戲食個下午茶餐或去酒樓飲下午茶都所費無幾,至緊要身體生性,行得走得食得,就 very good 啦 。最近睇左幾齣戲,「誰掉換了我的父親」、「海俎擊」及「末世列車」都屬好片。生活可以這樣寫意,實在感恩政府每月的進賬,令我心裏踏實很多。哈哈 !

      刪除
    5. 哈, 睇番上面說的那句 "真好, 現在可以養尊處優".., 可能是會令人誤會的一句 。:P ...... 我的意思是答SHADOW "而家做副手,輕鬆好多:) " 說她現在 "養尊處優", 並不是說我自己呢, 相信兩位都應該明白, 哈哈。
      雖然我冇你咁寫意, 生活冇咁多采多姿, 但都很喜歡現在唔使做的生活。 :-)
      頁頂說的那句:此身長恨非我有...以前真係返工、放工, 搵食要緊, 身不由己, 冇辦法。現在和返工嗰陣都一樣渾渾噩噩架嘞, 不過就比較輕鬆...夜晚通頂又得, 朝早瞓番覺又得, 身處異邦是當年無可奈何的選擇, 亦頗難返轉頭, 好在有你們不時來說幾句...。
      除了在這裏不時傾幾句, 三幾年回去一次和大家聚下食下, 哈, 是一大樂事。且看幾時... ;-)

      刪除
    6. 做人難得糊塗,有得渾噩都是令人羨慕的事,你依家在加的生活都稱得上養尊處優,唔駛憂柴憂米,倆口子自由自在,閒時玩下股仔馬仔,日子過得挺愜意呢! 我的生活不算多采多姿,只是漫漫長日要找點節目消磨時間而已,即是英語所謂的killing time,都是渾渾噩噩過日子。我現在一星期有四天去跳舞,因住處的社區會堂設有跳舞班,步行3分鐘已抵達,所以最近跳多兩日囉,依家有啲上癮,越來越喜歡跳舞。人生匆匆,得快樂時且快樂吧。明年有否計劃回港一行 ?

      刪除
    7. 非 "明" 即 "後", 甚至 "明" 完復 "後"....;-)
      視乎...明年堂弟一家四口(!!) 是否過來, 以及姨仔是否後年結婚。

      刪除
    8. 兩位一唱一和,我流晒口水啦,而家已經做定熱身,趁行得開,都放假四圍去下,於我,將來的日子未可料,因為有家人要照顧,恐未能如兩位般自由.....

      刪除
    9. 豈敢豈敢! :P
      我唔入流架, 所謂的 "自由" , 我現在發揮得最多、算係享受到的...不外是隨時可以瞌陣咁囉...:-DDD
      哈哈, 點及得HING姐尐退休生活咁豐盛、咁寫意吖...
      好在我家大人現在有份工寄託添咋, 否則, 我連這些許卑微的享受都難免會遞減的啊... ;-)

      刪除
    10. 黃生,希望你回港的鋪排是"明"完復"後"啦 ! 哈哈 ! 我的退休生活也算不上豐盛,如你所說只是較自由自在。加上我母親在我退休幾個月後便去世,更少了一重牽掛。但人很奇怪,有時又覺得有母親給你照顧,也是一種福氣。我母親離世前日日受病苦折磨,她初走時,我有點如釋重負,替她鬆一口氣。但當喪事辦完後,有段時間很掛念她想照顧她,但人已不在了。心裏感到有點後悔在他生時不能多照料,也抑鬱了一段日子。影儀,你媽媽很有福氣,有你細心照顧。你說得對,照顧之餘要適時抽身行開下,自己也要找些娛樂去舒緩身心。

      刪除
    11. 總之隔離飯香.....各有因緣啦﹗

      刪除
    12. "各有因緣" ...所言極是!
      隔離飯香, 可能是聞之甚香, 要你真係過去食, 就未必啱口味的了...;-)
      自己最清楚自己要的是甚麼...

      刪除
  2. 回覆
    1. MISS目光如炬。
      比起上次去食臘味飯和羊腩煲那間, 嗰間碟頭大尐, 價錢亦比呢間平尐。
      我地對呢間嘢已有微言, 昨晚一餐之後, 或者88咯。

      刪除