2013年12月17日星期二

一輪



接了大人及其同事收工之後逐站去 ~

大人同事屋企 --> 圖書館 --> 買麵包 --> 食晚餐 --> 鬼佬超市。


幸好今午風雪已停

燈與月共照
誰燈? 誰月?














6 則留言:

  1. 咁大盞燈......明燈乎?.....:P

    回覆刪除
  2. 早晨呀!阿大兄
    我懶了很多 , 少拜候呀 , 你好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨... :-)
      太客氣了; 生活如常, 還好。
      我去你的網誌裏面不能留言喎...?! 只可以在GOOGLE版面...但又唔知你睇唔睇到, 因為一忽忽的。 :P
      得閒多尐嚟坐下...

      刪除
  3. 我都吾係好識用 , 有很多設定可能有問題 , 不过冇所謂啦 , 我还識來就好了

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 我仲弊。
      很好, 那有空就常來說兩句咯...。

      刪除