2009年7月28日星期二

川貝炖水晶梨



食親呢味野, 都知衰乜喇...

流鼻水流了個多星期, 冇睇醫生, 諗住睇吓捱唔捱得過......近兩三日更加開始咳, 食咳水都似乎冇乜起色, 明天又要去搵......

大人見屋企有梨, 今晚學人整味止咳野我歎住先, 不過整出黎個樣似乎麻麻...

都要焗住食......


打爛川貝

水晶梨挖心


炖了個半鐘


川貝都好似未溶得晒...



後記

東岸時間
28/7 15:40

.."擘開個口睇吓......睇黎早幾日已經感染左架罅, 個喉嚨紅左, 食劑抗生素喇..."
.."哦, 係呀, 已經流左十幾日鼻水; 咁D咳照食番屋企D咳藥得架嗱?"
..."得架罅。唔係好緊要啫, 放心喇..."
...(俾你睇完, 攞左藥食, 梗係放心啦, 不過又要捱七日啫...)




27 則留言:

  1. 大人整呢味野係志在宣洩對你嘅不滿:煎你個皮、挖你個心、塞你個胃......

    回覆刪除
  2. 係唔係甜架?...

    回覆刪除
  3. 川貝略苦, 冇落糖, 靠梨D甜味...一二三牛趙牡丹快快趣趣吞鬼晒佢...

    回覆刪除
  4. 梗係呢排响金魚肛賺唔少,以致財多身子弱定啦﹗唔駛去睇醫生,你將d錢過落我到就即刻會好番曬架啦﹗

    回覆刪除
  5. 過都過D傷風感冒咳俾你先喇......接野啦---->呵、咳...咳...、乞 .........嗤!!!

    回覆刪除
  6. 金魚肛...???  亞大做咗午夜牛郎...???  揾快錢???

    回覆刪除
  7. 咦! 可能其實唔係俾你飲老大..... 係用黎洗肛架咋........!!!
    [版主回覆07/28/2009 14:18:00]屋企冇養魚!

    回覆刪除
  8. 噫, 滋事搞局者又聞到徐黎哄罅... 我從前打皇家工, 並非在香港交易所工作...

    回覆刪除
  9.   " 肛 "  唔係要嚟養魚......係要嚟..............!!!
    [版主回覆07/28/2009 15:17:00]請說經驗..!

    回覆刪除
  10. 川貝炖梨,亞媽話要加D水炖架。

    回覆刪除
  11. 我都有此懷疑架, 不過大人乃據家長所說...經過今次, 我諗下回(?)佢會加些少水炖罅卦...食到D川貝, 咬落仍頗 "口感" 的...

    回覆刪除
  12. 炖個半鍾川貝應該未能完全溶化喎!!同埋份量好似多左咁
    記得海馬講過話... 如要川貝溶化至少炖要 3個鍾...

    回覆刪除
  13. 咪所以搞到非驢非馬囉......難吃 ...都要甘之如飴 !

    回覆刪除
  14. Does it work??????????

    回覆刪除
  15. 川貝只吃了一次, 暫時很難證實療效呢。昨晚食完(夜晚瞓著覺就完全唔咳的!), 今朝諗住晏D睇醫生, 已沒吃咳水, 似乎咳得比較稍為 "舒服" 左DD。睇完醫生食了兩次抗生素, 瞓左一小覺, 個人開始鬆左D...咳少左, 鼻冇咁塞... 我覺得若是病後手尾咳, 唔斷尾, 川貝應有一些療效, 不過若是今次般喉嚨發炎引致咳, 就要治本為先, 清左喉嚨發炎才易為功, 若唔食抗生素, 喉嚨繼續發炎, 單是川貝就唔止得咳。

    回覆刪除
  16. 係唔係...流感呀...

    回覆刪除
  17. 係囉...可能去年尾打的流感針藥效已過。不過都好, 身經百感, 26字母+10數字的混合體各型流感我體內應該大多都有抗體, 或者第日成了百毒不侵之身都未定。世衞都話, 5X年前出生的人, 似乎無咁易感染近來談之色變的豬流感, 有亦病情比較輕微, 所以中國有句老話:小病是福, 信焉。

    回覆刪除
  18. 老大, 你去世衛揾馮富珍賣抗體都揾到啖吃!!

    回覆刪除
  19. 係呢...老大, 梅毒抗體你有冇? 我有個朋友染到, 重末好...!!

    回覆刪除
  20. 從前的人自己有問, 常假託別人, 我的朋友...... 你是第?期, 諱疾忌醫, 不是良策!

    回覆刪除
  21. 過來人即係過來人........呃你唔到!!....係呢, 有邊間疹所好介紹??

    回覆刪除
  22. 從前在香港打皇家工時, 知道尖沙咀有間紅屋仔, 當時屬社會衞生科, 唔駛錢的。不過據那邊同事說, 醫療過程比較辛苦, 你即管去看看該紅屋仔尚在否?

    回覆刪除
  23. 紅屋仔去過....佢介紹我去紅梅谷......揾你!!

    回覆刪除
  24. 甚麼? 拒收添呀? 咁應該已是末期, 冇得搞的了。...介紹你去紅梅谷, 那處從前確是風水福地, 只是目前過度發展, 難覓.......了。不在其位, 搵我都冇用, 幫你唔倒了。

    回覆刪除
  25. 我05年2月咳到入院,留醫14日,醫生都幫唔到,出院後每半覆診,至今都未斷尾,日日都要吸類固醇叫做好啲,冷又唔得辣又唔得空氣唔好更唔得,一食一吸有排咳.
    以前無辣不歡,e+無份LU.

    回覆刪除
  26. 冇話乜事咩? 氣管過份敏感?

    回覆刪除