2009年7月16日星期四

又涼茶、又豉椒炒蜆...



今天買餸行經涼茶檔, 省起整杯廿四味降吓火, 不過就唔知是否對症下藥,
有冇效咯。



今晚食乜呢?

大人有一排冇煲湯, 今晚淮山茨實節瓜豬骨湯。


在超市見有大隻溫哥華蜆, 用手撥之, 見識噴水, 於是買了磅許, 大人話豉椒炒之...
剛剛飲了涼茶, 唔怕卦?! ...先用水滾熟幾成...


再落鑊炒...


蜆身相當飽滿, 味道鮮甜。一邊食大人已經一邊話, 下次買黎用上湯(雞湯)浸...
在外頭吃一碟, 用美國較細的蜆, 都要10蚊8蚊, 肉細又冇乜鮮味, 尚冇呢碟咁大; 溫哥華蜆4個幾一磅, 咁就磅幾, 要近7元, 但的確好食好多。


XO醬蒸茄瓜, 有了這珍貴的XO醬, 配乜都特別好味喇!!


焗了兩塊香草雞扒...


去皮切件




望落都冇食過......D殼!


飯後果




18 則留言:

  1. 食雞唔食皮咁健康呀......個飯後果咁扁嘅...

    回覆刪除
  2. 食白切雞, 雞扒等全部去皮, 已實行有年; 例外者......就係食靚的脆皮炸子雞 , 忍唔住會連皮食...兩三件。 扁塌塌呢個係......蟠桃黎喎...(都幾甜)!? 唔知係咪齊天大聖去偷食果D...經過基因改造而成。

    回覆刪除
  3. 呢餐就豐富又健康啦,其實有節瓜豬骨湯及蒸茄子,0個半碗生菜不需要啦,還是大嫂每餐都中意食少少?

    回覆刪除
  4. 首先自己話左自己先, 喺屋企食, 我比較喜歡多一兩款餸, 寧願每款細碟D的 。 此外, 大人都慣左。平時要返工, 一星期平均最多煮兩三餐, 大人的心態是, 一係唔整, 反正整就整多些少, 不錯係一餐肯定食唔晒, 佢預左要帶飯, 有多我都可以食多餐午餐。有時又買埋買埋, 到咁上下驚放得太耐, 心血來潮, 幾時整埋, 咪又多D囉...。

    回覆刪除
  5. 呢餐就豐富又健康啦 PS 不過明晚可能又會去食日式自助餐罅, 都成兩三個星期冇食... , 要食番D生鮭魚, 令D壞膽固醇唔好咁高(醫學資訊說的...)

    回覆刪除
  6. 用xo醬黎蒸小菜.... 哈, 我食左咁耐都未try過喎....

    回覆刪除
  7. 大人落埋落去蒸; 我諗先蒸熟茄瓜, 才落XO醬熱食, 或會更佳, 下次試吓。

    回覆刪除
  8. 我煮茄瓜食法係先清蒸茄瓜<可在瓜皮上界定片or段> ~ 乾蔥切碎, 淋上滾油後加生抽同美極豉油, 再放"少許"沙糖來醀點食 ~

    回覆刪除
  9. 大人傾向食少D油, 所以淥菜, 屋企整餸就蒸煮焗多, 煎炸都少, 連蒸魚魚身都唔 "贊" 熟油, 僅整碟仔熟油+薑葱俾我蘸。現在我都俾佢同化, 食得比較清淡。

    回覆刪除
  10. 食炒蜆都怕熱氣,所以要飲定杯涼茶﹖ d蜆淥熟幾成再攞o黎炒,會唔會無咁鮮味啊﹖點解唔由生炒到熟呢..咁會鮮味d架喎..應該

    回覆刪除
  11. 呢排個口好易生痱滋, 所以經過飲杯涼茶。飲完涼茶才去買餸的...咁啱, 都好, 先打底解毒, 食完豉椒濃味, 暫時個口都冇事。 住家爐火較弱; 由生炒到熟, 有排炒, 既耐又整到成間屋好大味,分分鍾熟唔透。現在都算OK, 因D蜆本身鮮味。其實烚都應該好食。

    回覆刪除
  12. 你就好啦,餐餐都咁豐富,xo醬蒸茄子,我就得腐乳蒸咋 蚊脾同牛脾LU
    7蚊磅加州蜆,計港銀定加幣呀,若果加幣就加敝,計港紙嘛49蚊磅,好敝好敝呀
    個湯真係正,食節瓜夠禾味啦

    回覆刪除
  13. 我平均幾日先出一餐黎見人咋喎, 點算得餐餐呀?
    都話大人一係唔整, 整就整多少少, 一星期整兩三餐, 你平均除開, 每餐其實奀過奀茄。 蜆是4.59磅, 係加幣, 今日匯水高, 覺得貴D 。若然回落至5算, 就OK咯。現在匯水咁高, 我都覺得好幣, 份生活費愈駛愈縮。 普通家庭湯水, 節瓜冬瓜我都鍾意食。

    回覆刪除
  14. 哈, 呢d係我煮法姐 ...
    呵呵, 你想蘸 d 醬油大嫂都唔肯過你啦....
    清清淡淡咪幾好咯...  
     

    回覆刪除
  15. 哦, 蘸 "豉油" 呢方面...大人總算有足夠 "自由" 俾我............自己選擇。

    回覆刪除
  16. 飲完涼茶先至食豉椒炒蜆當然可以收到中和之效啦!..重使講...!
    就正如亞大你, 返到屋企, 先來個滾水淥身, 再來個冰水沖涼, 咁咪就等於沖咗個好舒服嘅暖水浴嘮! 一樣道理!
    [版主回覆07/17/2009 21:53:00]哈, 三溫暖乎? 柏文泳池更衣室有個桑拿室, 但我咁耐以來, 一次都冇用過。泳池也有暖水按摩池, 我貪過癮僅浸過兩三次。在屋企就費事麻煩, 通常唔會分兩次, 二合一, 直頭用暖水一次過搞掂。唔知第日用涼茶烚蜆, 連湯連渣一齊食晒, 會否有同樣中和效果?

    回覆刪除
  17. 至於 蘸 "豉油" 嘅自由, 你邊度有啫? 咪又係要蘸大人買定擺响廚房果d, 唔通你可以蘸第二個牌子嘅豉油咩..!!
    [版主回覆07/17/2009 22:03:00]你說的果種情況, 似乎係: 蘸 邊隻  "豉油" (口既)自由..........。 而我屋企起碼有三隻豉油, 一隻鹹味普通豉油, 一隻蒸魚稍甜豉油, 一隻辣椒豉油, 是不同牌子的, 咁你話...

    回覆刪除
  18. Nice and healthy dinner!!
    [版主回覆07/20/2009 06:53:00]網友都強調呢餐健康..., 乜平時真係食得好唔健康?

    回覆刪除