2009年7月25日星期六

為食日誌



今早和大人嘆茶完畢, 例牌又去巡超市。這間超市賣的貨式較靚, 比較企理, 當然價錢亦貴一些。
(買完餸離開超市時, 在車上聽到收音機新鮮熱辣的報道, 一間本地主流超市集團剛以2億多加元收購了這間全國共擁有17間店舖的華資超市。 嘩, 發達...  )


這碟就是早前提過, 不是經常可以吃到的雞絲粉卷; 我喜歡它的質感和味道---多多木耳、些許薑絲...



韮菜豬紅、蘿蔔牛肚兩溝; 特意叫多兜飯, 拎走。(成日食食吓先記得影相...
所以韮菜不見了! )



去到超市, 見到魚缸水清, 有許多深色靚仔大條青班, 賞心悅目。(近日其他超市賣的都是頂多一磅左右、顏色較淺的青班仔; 受大人家傳的食魚文化薰陶日久, 識得食魚一般寧大勿太小(?)..., 反正都價錢不平, 所以甚少買一磅以下的來食。)

當時缸內有幾條大班已經半浮半沉, 不時轉換仰泳撥水姿勢...。伙計醒目, 趁尚賸番半條魚命, 未瓜得晒, 見我們駐足而觀, 指指點點, 問我們要不要, 說計平一些。本來我們還未打算是否在家開餐, 不過既然有此食緣, 見有着數, 不如......就決定買條今晚打邊爐!!

不堪利誘, 暫時算執到條襪帶; 可當然還有下文..., 另外又買多隻溫哥華蟹(兩磅以下的又平D喎, 在蟹堆中(難免有D觸景傷情! )終於畀大人揀到隻2磅零DDDD...、不過是單鉗的, 未食心理上的滿足感已令我們沾沾自喜...); 再買些上次用作豉椒炒、大人猛讚的溫哥華蜆..., 買著買著, 嘿, 終於累得身家又唔見一橛...。不過想起天狗食日重創事件, 食左點都好過畀人搶...





今晚打邊爐, 中午當然要就住就住。大人趁得閒, 下午整了杯藍莓香蕉奶昔頂檔就算。




打開露台門透風(外出廿三度)......預備開動...


大人和我同心......合力同佢搏鬥良久, 才能掰開個蓋。


魚要大; 蟹都要大(難怪從前在澳門某些場合, 經常聽見有人咬牙切齒地說: "老虎蟹都要大!" )才多膏多肉, 然後好食。


芫西、唐生菜、西洋菜


冰箱珍藏的肥牛


都唔算太多野啫...


兩個人淥淥吓, 例牌由大人掌爐, 我食半殘廢餐


龍頭向屬沙吒利(
哈, 唔怕卦, 大人應該唔知出處的...), 饞人推稱怕LUN骨


以前不大喜歡吃芫西的, 亦是被大人同化了...


呵呵, 哈哈, 嘩哈哈...希望明天唔好腳痛...


饞人壓肚的最後一......大綑稻草


咪又話食得多, 有得剩架...


解藥......知道是甚麼東西來嗎?


咁又一天...




20 則留言:

  1. 痛,小意思啦,食咗至算..... 薑茶????好似又唔係?????
    [版主回覆07/25/2009 18:58:00]你都喺咁話? 哈哈, 所見略同...

    回覆刪除
  2. 嘩!好識食喎,兩個人食,可以做到打邊爐,配搭得好清,又唔太多,確係唔簡單.好嘢.大人諗架?
    加國蟹以前香港好行,剩係漢寶酒樓生招牌,日斬都好多隻,但喱幾年好似少見咗,唔知係咪我喱個自閉老人懵而不知?好似以前到賣到成佰蚊隻,好大隻啵.
    杯嘢應該唔係薑茶囉,應該清熱氣多囉.

    回覆刪除
  3. 我地兩個人在屋企所謂打邊爐, 其實等於用清水淥野食, 貪其味鮮清淡少油, 不過許多時的確會買多、吃多一些...... 。 魚和牛肉是必然主角, 其餘見到邊樣平、靚就買邊樣。 今次見到蟹平又多貨, 2磅以下賣$3.99磅(好耐未見過), 2磅以上的賣5.99磅(早前曾賣過8.99!), 大人咪盡量揀隻最大的..., 上磅竟然有2磅零D, 該銀8.0X! 多膏好肉, 正! 我諗以前溫哥華那邊好些海產如象拔蚌、龍蝦仔、蠔(?)、蟹...出口運往香港去賣的, 西岸較近香港。

    回覆刪除
  4. 都唔算太多野啫...仲有剩... ...好似你朝早仲有兜飯喎...

    回覆刪除
  5. 要儲番D懶人糧架嘛..... ; 昨晚冇米落肚, 今朝唔出去食早餐, 剛剛 "波" 左幾啖飯+杯港式鴛鴦當做早餐...

    回覆刪除
  6. thks for sharing
    [版主回覆07/25/2009 20:30:00]得哥, Have a nice day !

    回覆刪除
  7. 大佬!大鄉里問聲?喱啲乜爐具,電爐定電磁爐?好款好先進啵
    重廚房好清潔啵

    回覆刪除
  8. 早,午,晚都show曬出o黎,咁d下午茶啊,宵夜啊果d呢?
    [版主回覆07/26/2009 00:12:00]嘩, 乜今晚咁多午夜怪客... 咪呢篇點稱為 "為食日誌" ? 下午茶咪杯奶昔囉, 至於宵夜, 馬季抖暑後得與周姑娘密約短聚, 已經冇時間食...

    回覆刪除
  9. 嘩, 好少咁夜重見你四圍蒲喎, 呢個係老美出產的4爐頭電爐/焗爐, 入伙用到現在, 老爺野黎咯。拉開搭毛巾的 "把柄" 裏頭是個大焗爐, 不過咁耐只用過一兩次--->就係用黎焗蝦殼, 然後煲湯, 效果有D龍蝦湯FEEL。 平時焗野用多士爐型的小焗爐多。 望落重過得去(其實表面都花花地...), 因為我地得個人, 又唔係餐餐煮食, 而且有我呢我個清潔大隊喺度, 食完洗碗後, 順手抹埋爐面及抽氣扇的。

    回覆刪除
  10. 解藥 解 一向胃寒(?), 在家又茶不離口, 喝得茶多常覺口啖。故此家居常備鹹濕口果, 如八仙果、冬薑等。早前廚神吾妹不知從何處得來, 醒了幾舊黃糖薑(如相)給我。今晚食左蟹, 據知蟹寒涼濕熱, 所以餐後滾杯黃糖薑水飲吓解毒。飲了的確腸胃舒服, 不過就嫌太甜。近日已買定一些圓肉、老薑、黃糖, 煲埋最後一舊, 第日自己泡製, 可以調節份量。

    回覆刪除
  11. 個爐唔响枱中間嘅??..セ真係打"邊"爐牙??? 

    回覆刪除
  12. 不單如此, 大人還服膺打邊爐站著淥來吃的廣東傳統...

    回覆刪除
  13. 美國佬都好嘢啵,竟然出倒邊式鍋爐,出口到大陸,肯定經濟復甦.
    我周時買蝦,蝦殼都唔嘥,炒香來做湯底,
    哈!比你一提用焗爐來烘,又好喎,應該唔會有濃味.
    圓肉黃糖薑,好嘢喎,揾日試吓,係咪唔用水熬.架?

    回覆刪除
  14. 個電爐係普通電爐黎咋, 放個不锈鋼煲仔上去, 咪用作邊爐鍋; 放隻鑊上去就用黎炒餸; 放隻手上去......就烤熊掌......架罅 焗蝦殼時較啱火力就掂, 應該唔會焗燶的。 圓肉黃糖薑水, 我諗好似我地胃寒底會比較啱飲卦; 應該放些水煲滾再慢火一齊熬一陣出味...。不過身體受得甜野先好試喎, 圓肉有些少寧神安睡治失眠的作用。

    回覆刪除
  15. 但我老婆的圓肉就令我心驚肉跳, 失眠夾冇胃口...~!!

    回覆刪除
  16. 尊夫人是仁者, 所以樂山, 於是你先執到...; 你重喺度嫌三嫌四...?

    回覆刪除
  17. 食剩明天來個一品窩,正!

    回覆刪除
  18. HI, 您好! 哈, 唔多夠一餐呢。魚片豆腐用了來蒸蛋; 牛肉連菜用來淥公仔麵...兩野已經全部報銷了。

    回覆刪除
  19. 青斑響加國遇上阿大,生係生不逢地,慘遭滅門﹗

    回覆刪除
  20. 久久食一條咋喎, 唔食任其繁衍, 稱霸江湖, 咪重難維持生態平衡? (其實都唔知係咪人工養殖(口既)添噃 ) ...而且, 從前我山長水遠去釣佢, 硬係刁喬扭擰唔肯上釣, 才不得不霸王硬上弓買黎食。然而荷包有時乾涸, 我那裏可以用錢令佢滅種咁巴閉丫!! ...再而且, 我信天生萬物, 物物皆有天數, "木以不材, 方享天年", 可更多的還不是被砍伐了?! 加國青班啱我地口味; 港產石班啱某君一魚兩味; 某君更喜歡食 "草"; ..總之合該如此... , 何獨怪我...

    回覆刪除