2014年10月11日星期六

數餐



今週數餐

螺片蓮子淮山茨實煲鷓鴣

 

上月過府宴客除了勞煩廚神兩公婆主力幫拖之外
自己都整咗煲燴牛尾拎上去以示誠意

出水之後覺得牛尾份量太多
留起一些放在凍倉
在今週例勞嗰一大餐整埋嚟食





----------------------

某餐的一味 ~ 雙蛋蒸肉餅
以前阿媽常做此餸
現在大人久不久整餐...



----------------------

今晚 ~
清水白烚...還有兜西洋菜
虧虧地...捨啤酒...飲果汁


坐以待...食...的半殘廢餐
食乜全由大人控制、分配、輸送  ^-^


由 "數餐"...想起了 "素餐" ...

 “今朝廷上下, 一心匡 "主", 亡以益民.........”  

世道澆暮...
報紙、電視都唔好睇咁多
否則冇病都好易翳到有病
耷低頭專心食嘢好過...
(今次 之虧則完全唔關事...只因冷親又有尐胃灼熱耳)

----------------------
 
虧虧地的狀態之下
這兩三日的早晚小食係...感冒、腸胃雙丸
星期一之後休操幾日 ~ 至快要下星期二大人返工才恢復操波



百無 ... 聊賴
瞌醒一覺又刨下書囉



----------------------

後記

 貼錢開OT



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 比起小島那些已揚(相信更多未揚)的 "酉鬼門耳"..., 我應該獲頒"講笑耳" 的 "不阿" 奬。

      刪除
  2. 大sir, 我呢幾日從頭開始由2006年睇番你D 舊blog,
    有D好好笑, 有D好低死! 我要慢慢睇....

    回覆刪除
    回覆
    1. 師太賞面, 無任歡迎。 :-)
      怕都眼熟能詳了(?!) ~ 連自己有時也記不起幾時曾經講過的, 難怪師太都隨時可以拎出嚟對質、抽秤矣。:-D
      講真的, 這些年來有你地各位拋身、出力, 穿 "插" 其中, 留下不少腳印 ~ 講下食, 講下笑, 信可回味也。:P

      刪除
    2. 再要鄭重補說一筆的, 就是能夠使這篷BLOG搬竇後保存得這麼 "完整" , 微 "高人" 之力實不為功也。由衷感謝... :-)

      刪除
    3. 大sir, 所以我咪記得你講過搵年冬天返來香港食野咯!
      你唔係要我出年去溫市捉你返來丫!! 哈!

      刪除
    4. 你上次講得咁 "清楚詳盡", 已經大槪知道因由罅...:-)
      小島呢份你還有三個月做, 咁快已經有另外一份等你上工嗱...係小島的咖啡舖行動組還是上面的打虎特使? 不過...我自問身家清白喎...

      刪除