2014年10月9日星期四

易主



今日拎部車畀整車師傅

原來他心中有車  :-)
早前知道我想換車
已講定說車行出幾多錢收...同佢講先
當時有些疑惑...佢一向唔做買賣舊車的


老爺車輩份太高
車行唔敢收...唔知點同師傅開價
事前致電講定   "車行唔收...你畀幾多都好喇..."
大槪知道行情車行一般出價唔慌高得去邊
輩份咁高肯定唔過一千...幾多百就睇車而定

拎到去拆番前後車牌畀我
搞掂過戶文件手續
"......畀番五百元少唔少?..."
"是但喇..."
就咁搞掂!

然後大家謦下車事(我係取經...)等廚神來接我走
佢話我知執好之後畀個仔揸
個仔己過了十六歲就快考牌...
廿四孝老豆...哈
知道我架車抵玩耶...?
自己唔揸...都想部車好
今次所託得人
至少會將週身病痛搞得好尐

擒擒青今晚趕住交車
因為師傅一家幾口即晚上機...一個月後才返
"...趕返去參加佔中呀?..."  :-D

兩個車牌拎番去運輸署註銷
新車出新車牌




---------------------


題外話

昨今看了兩則小道消息

先是澳洲公司送錢
剛是婚外情傳聞(?都唔知堅定流...)

這些消息早唔出...遲唔出 @-@
究竟邊個放料?

 ABCJ 960 有人賞識易主
HK 689...若成棄車...




14 則留言:

  1. 好新淨喎,兩塊車牌,可見平時呵護備至 ;D
    咦﹗第一則有聞,第二則??? 一向都話佢多女粉絲架喎.......
    擔定凳仔,買定花生........

    回覆刪除
    回覆
    1. 乾淨只因另外有塊透明膠板蓋面架。:-)
      唔知係咪老作...YOUTUBE條片的主角...係十分撐佢的工業家之女喎...:-DDD
      我都追緊...哈...

      刪除
  2. 出咗防暴隊、催淚彈,佢算還咗心願咯﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁係咪即係可以收工?!

      刪除
    2. 講開又講, 現任立會主席, 以前身在政黨之時, 對之無甚好感。如今做了現職, 有些改觀。相信 "底子" 應該沒變, 不過自己覺得佢身在其位的處事, 尤其言論都頗有 "分寸" , 不會側晒一邊。

      刪除
    3. 有同感﹗對家都話佢主持會議夠公道,反而間中俾“盟友”插。
      其實有時尐政治人講嘢經下大腦(唔係用“偽術”喎),俾尐甜頭,大家就唔會咁燥﹗

      刪除
    4. 自己一向亂UP無為, 不過有尐嘢係刻意少講甚至唔講的。 :-)
      見到小島那 "堆" 所謂的政壇人物的質素(心腸就要猜測嘞), 點講好呢?! 佢地的角色, 敲下邊鼓, 乜都嘈下就優為之(而且有嘢嘈最叻就係講尐唔講尐, 為嘈而嘈...), 讓佢地真係逐個輪住去做, 嘿嘿..., 大槪係各累小島五六年咁喇。 :P

      刪除
    5. 補充...
      現在聽緊袁詠儀段火爆錄音... :-)
      https://www.youtube.com/watch?v=1iMiXs_qZuk&list=UUc_TP8N7wo33MLUTa3NZZnQ
      由第5:45分開始針對議員所說的, 和我上面的廢UP略同...

      刪除
    6. 哈,袁小姐已否認係佢!
      聲帶的女士話自己50歲,袁小姐邊有咁年長呀?
      近來收過whatsapp傳來一些“名人”署名的文字,前有沈祖堯,近有李純恩,皆被“正牌”否認了,其實睇文風都知唔係佢地!

      刪除
    7. 吓, 已經否認咗添嗱? 啊呵...又一哄而散... :-DD
      條LINK係呢邊的家長EMAIL來的, 把聲幾似架(?)。:-)
      現在我地生活在一個疑幻疑真、似是而非......的世界之中...
      學疑似袁小姐話齋..."奈何........" , 看來都係唔好咁輕易信人了 @-@

      刪除
    8. 通常呢尐不知來源的文字睇完就算,不會share,我聽的時候都感奇怪,佢個仔讀國際/貴族學校,師長應有“分寸”嘅 ;P 而且名人講嘢通常唔會咁盡。
      為了佐證自己立場正確,於是好多呢類文字瘋傳,傳傳下,假變真!

      刪除