2014年10月10日星期五

出車記



昨晚將老爺車交予修車師傅之後,
今午會到車行攞部新車,中間大槪有二十小時無車真空期。

請廚神早些 ~ 未天光 ~ 落嚟先送大人返學校,
然後回來做完運動再搵我一齊去食早餐,她才返工。

今天星期四是農曆九月十六,
這個月亮仍是九月十五從香港趕過來的月亮。
 

又凍又黑,
雖然唔使我揸車,
都同大人落去等廚神架車到 ~ 一齊出發再回來。




 今朝清晨得4度


6時53分已在途中


今週僅操一課。

星期一操完週身痠攰 ~ 似有揩嘢迹象;
加上其他的之之佐佐索性停操三朝,明天開始大人有四天長假呢。

本來另外約了妹夫下午車我去攞車,
咁啱廚神晏晝唔使返,
收工之後順便嚟又車我去搞掂單嘢才返歸。

搞掂晒尐嘢剛剛夠鐘,
同廚神分道揚鑣;
自己揸部新車去接大人放工...哈哈。
當然要小心 "翼翼" 喇!(愈嚟愈烏...呢幾日都唔得 "奕奕"...)

TOYOTA AWD RAV4

車價比CAMRY貴些少,
十月豐田14年款車清貨減價促銷,
減幅視乎不同型號及存貨多少而異,
RAV4減2千 、CAMRY好似減2千5,
所以才把握機會出車。

今次捨CAMRY而就RAV4,
主要因為RAV4係四輪驅動的SUV ~ 適合行市區的SUV,真係要越野應該唔掂的。
SUV比普通轎車會相對高身一些,
冬天行雪地比較安全...少少 ~ 當然駕駛技術和習慣還是最重要的。  ;-)

除了跟車及免費送的,乜嘢加錢的PACKAGE及加乜加物都唔要!^-^


 早尐去飯堂食埋飯

真係各有所好


部車特登泊在後面黑車左手邊幾個車位隔離比較少車泊的位置。  ^-^
冇咁就腳,距離要入的門口可能都有幾百公尺...哈哈。
有謂君子不立危牆之下,
我就新車不泊逼位之間 ~ 至少有一排會如此。

搞到鬼五馬六,
我就肯定唔會嘞。


在屋企車位的英姿  ^-^
 

車底離地距離相對較高



要刨下書了...




6 則留言:

  1. 呢部型仔尐,外型又young (鼓掌)

    回覆刪除
    回覆
    1. 心目中係想買部讓大人易些操控又唔太貴的... :-)

      刪除
  2. 卒之還了心願有新車揸喇! 拍掌!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 代價不菲呢, 師太...(苦笑)
      上月換油時師傅話部舊車要換BRAKE, 自己又盤算明年二月續牌驗廢氣極大可能再要整一筆先會可能過關, 反正都係唔見錢所以才忍痛...喲。 :-D

      刪除
  3. 香車美人,要俾大人楂多 D 呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 待我揸'熟部車再說 ~ 大人宜先作副駕, 逐步接受訓練。

      刪除