2014年4月25日星期五

試機


有部新手機
今天連相機都沒帶出街了

新C坑
試影

晴朗清涼
十分好天氣!

影出嚟都算幾清 ^-^


接了大人收工
車上互問今晚食乜好
大家推讓話事權,只因唔想孭飛
???
梗係癮起又想去食日式自助餐喇
魔鬼又係我囉!
 ^_^






必食甜品

雙皮奶、焦糖燉蛋

薑汁撞奶今勻撞得甚靚
只是甜味稍嫌不足


 ------------------------

 食飽飽
返到屋企停車場泊好部車
趁未天黑即時過公園鬆下

 黃昏
哈,重唔搵到你...
今次終於發現哨牙仔(海狸)的踪跡

若是平時部相機
會影得更清楚
手提電話ZOOM盡都近唔到幾多...

這幅相有兩隻,都在對岸...
一隻啡色的物體 + 白色的樹枝(應被哨牙仔刨到冇晒皮);另外一隻在不遠處的樹腳下。

這幅相有三隻;上面所說的兩隻之外,右方還有一隻,身前亦有一白色樹枝。

樹腳底的一隻落了水;在水線尖端...游緊




三隻落晒水
我地亦繼續行


雲漸多
據說明天有雨

繞過對面,又見幾隻嘢GUT番上嚟
大人上次驚青...我壯佢膽..."一齊行落尐..."  :P

行近咗尐...兩隻嘢係度搞搞震(開工刨木?)
手提電話影來硬是差過影開部相機




影影下都冇乜行滯
暮色漸合
走咯



下面兩張相是大人在電話機內放大了的...





---------------------------------------


後記

這部手機交易透著古怪,平係平到不可置信;但原來盒內連說明書都冇的。
諗住只用三幾個功能 ~ 識開關、打出及接聽、影相,就暫時算OK。
冇所謂,反正自己乜都唔識,總之哥哥仔搞到用得到就畀錢,返嚟慢慢試。

稍後上網睇過這部NOKIA C6 01的資料,在11年推出上市,當時HK賣成3千蚊。

不過盒裏面的附件就只有個叉電器及連接電腦的電線;
其餘的說明書、觸筆及耳筒都欠奉。
若果有嘢唔妥、唔明、唔識,諗住返去搵賣機的哥哥仔同我搞。 ^_^

上網睇過些少部機的相機部分資料,係800萬像素,沒有AF,只有全焦。
所以第一幅相比較清,但自助餐的食物就影得麻麻?



11 則留言:

  1. 手機多數都係digital zoom無乜用.......不過影食物相就好方便.....:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜者影得唔清, 睇唔真哨牙仔個廬山...否則將佢個樣貼街招, 話佢...戕害呢度尐樹木... 哼...

      刪除
  2. 哈﹗有冇“哎吔~﹗” 帶錯機之嘆呢﹖我都好想見下哨牙仔一面 ;D

    回覆刪除
    回覆
    1. 在紀錄片見過佢地的神技,圓碌碌咁,游出游入、堆堆疊疊,就砌個竇出黎,好鬼得意﹗

      刪除
    2. ZOOM盡都覺得唔夠近之時...
      冇 "哎吔" 而有發..."第四字母進行式" 一音咁囉 ~ 正是 "機到用時方恨渣" 之歎 :P
      始終未發現佢地個竇喺邊; 下次有心去影, 帶番自己部神機過去 ~ 不過到時恐怕又未必有緣相逢呢...:-)

      刪除
  3. 你部手機超抵,仲有800萬象素都好好啦。nokia手機在香港曾紅極一時,近年已被samsung搶晒市場。自從有了智能手機,已很少人煲電話粥,多數whatsapp對方。以前坐巴土最怕鄰座高聲講電話,迫你聽佢講野,又多數語言無味,廢話連篇,依家倒樂得耳根清靜,因為個個做晒低頭族。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得抵到極, 因為睇過出面齋買部至渣至平的新手機都要過百蚊的。難得電話公司有這些年前的賣剩蔗存貨(不過唔知係咪有問題的次貨了...), 又肯主動話賣畀我, 滿足晒我自己的要求, 哈, 重唔(口累)飯應咩。
      平時唔慌會成日周圍去, 更加唔會有好多人搵, 個手提電話主要是揸車用來傍身, 以備急需時用的, 所以兩個月都用唔到$25。早前想過同大人一人一個手提, 就考慮唔用屋企個固網電話, 每月可以慳番30幾蚊, 除笨有精。不過大人話若手提的網絡有問題, 就比較麻煩, 始終固網比較穩定; 於是暫時作罷。
      我唔係十分清楚手機市場的行情, 只知道有段時期NOKIA曾經甚為吃香的。但從美股NOKIA(NOK)近年的股價表現, 早兩年曽低見過$5附近, 近來在$7左右徘徊了頗久, 以前好像是雙位數字的。一葉知秋, 估計其手機生意應該今非昔比, 不太樂觀。但究竟NOKIA近年衰乜而被用家遺棄, 對新科技矇查查的我就不大了了。
      新手機算係智能電話(?), 不過唔知尐功能點用及如何設定等等, 亦未必用得著。稍後有機會才問下尐高人, 等佢地解下畫, 那些啱用就學那些囉。

      刪除
  4. 回覆
    1. 不敢肯定, 機殼似乎係新的; 而且應該唔會有補錢舊機換新機呢樣嘢.. :-)
      懷疑可能係新機時客人換過的部分 "次貨?" 大兜亂... ~ 那天見哥哥仔共攞了幾盒出嚟, 機身和電池都逐個試過才組合成現在的一套賣畀我。

      刪除
    2. 都冇謂啦,既平宜又合用就好;-)

      刪除
    3. 自己的主要考慮係要唔好嘥咗我的滾存結餘。
      我能夠坦然和枝 "古董" 相處咁多年, 而且覺得物與主似乎重 "幾夾" 添嘅 ... (:-D)...以此推而比之, 還有甚麼反而會使我 "詬病" 的呢?
      況且, $20的成本係低到無可再低, 食一餐都唔夠呢... :-)

      刪除