2013年8月8日星期四

加西遊記(4之2) ~ 完




28/7 星期日  第七天 (續)


--->威士拿 ~ 2010年溫哥華冬季奧運會場址



遊完奧運村, 車住湖邊...





   







CIMG0229

回程...

又曬又塞車



今早行李仍寄存在小客棧; 雖已退房, 出機場前仍在該處歇腳。

晚餐食自己, 食完等夠鐘坐客棧的SHUTTLE BUS出機場。


好頭好尾, 首、尾兩餐都喺度食

幾乎日日飲



龍躉兩味

不是魚柳, 真係龍躉
有等位者想留一份, 已經沽清。


豆腐火腩這些配料都執得正, 冶味; 只嫌油稍重...


香煎走地雞



想要留亦難留...人留機不留








                                                     -----------------------------------------------



2 則留言:

  1. 我在加西也走了一轉
    [版主回覆08/10/2013 00:48:13]尐相亂影, 量多質次; 復不擅挑選, 擺上來難免蕪雜, 未能將加西尤其洛磯山脈至靚一面展示妝前。

    回覆刪除
  2. 嘩!你影好多相,咁有心機post晒出來,睇都睇到儍,目不暇給,我無去過西方國家,感覺電影上畫咁囉,都好好食用啵,玩得開心啦.
    [版主回覆08/11/2013 13:18:37]哈, 數碼相機啱我尐影相盲毛, 影得唔好都唔使 "嘥菲林" , 於是隨便咁影 ~ 我影尐、大人又影尐...; 自然也是因為沿途風景幾靚, 所以忍不住也影多了一些。
    相未擺晒上嚟架 。自己懶, 擺相好過慢慢寫餐懵。
    我除了返香港, 其實都甚少自己起意去旅行的。
    這邊尐旅行團團費唔包食, 包餐要另外付費。可以包齊整程所有咁多餐, 亦可以揀某幾餐唔包自己去搵食。途中幾餐比較好的自助餐, 相對收費亦貴尐, 就不是全部團友都參加包餐的了。
    我去旅行一向烚烚下, 開心(

    回覆刪除