2009年9月20日星期日

廚神出招


今晚妹夫夫婦宴請釣魚之友, 有幸叼陪末席。曾經和那班釣友一起玩過幾年, 唯是技差一皮, 多數辛苦徒勞。年前終於心灰意冷, 已沒續魚牌, 絕迹釣艇, 連魚竿也過戶給了妹夫...。

廚神吾妹在港最高紀錄在600餘呎的府第曾經宴請30餘人, 墟冚場面, 令人咋舌。今次不過廿人左右, 自然談笑用兵。


菜單:


自家新鮮園蔬


廚神下午已開始準備...


餐前DAP番杯, 敘吓舊...



咖哩大魚頭





崧子西芹龍蝦肉


百花節瓜甫


煀鵪鶉釀膶腸(見鵪鶉而思禾雀, ...)


蘆筍螺片


燒焗排骨


海蜇手撕雞


杯盤狼藉...


飯後甜品幾款...

時近中秋, 且吃一角月餅迎節



馬荳糕和馬蹄糕


紅豆沙


薄醉微酡, 為消酒氣, 餐後順理成章再言不及義的吹水一輪, 才驅車上路, 以免觸犯駕駛條例。




37 則留言:

  1. 嘩...樣樣都正... ...唔駛食甜品都夠晒...

    回覆刪除
  2. 哈, 現在方記起, 還有H牌雪糕雪條...; 當時掛住吹水, 竟然忘記叫主人家拎俾我食。

    回覆刪除
  3. 哈, 見笑; "吾家廚神" 乃我戲封舍妹之號..., 她頗有興趣鑽研烹飪之道; 不過手藝當未如總廚了..

    回覆刪除
  4. 絕跡釣艇,改釣水魚﹖

    回覆刪除
  5. 水魚超市有急凍貨, 卑錢就予取予攜, 不勞垂鉤; 而且呢班釣友樂水, 不好射雀, 有餌都無用武之地。

    回覆刪除
  6. 吹水一輪, 才驅車上路, 以免觸犯駕駛條例。
    我一向都唔知咁係得嘅..!  以後放胆飲啤啦! 謝謝老大教路.!

    回覆刪除
  7. 看來你飲奶居多, 所以沒留意這方面的 "常識" 。

    回覆刪除
  8. 嘻嘻!東風不與周郎便。
    因住舊愛新歡 "滋妹"和 "风哥"又嚟揾你
    [版主回覆09/21/2009 12:39:00]哈哈, 希望從此 "風滋不與饞郎見, 同嚼鵪鶉別二人。"

    回覆刪除
  9. 我通常同朋友去酒吧飲酒都係一路飲一路吹水嘅...............!!
    等我以前重成日怕吹波波唔敢揸車........唉!...真係冇常識...!!

    回覆刪除
  10. 駛唔駛咁騰雞呀? 我諗你係酒吧吹的梗係肥皂水喇。你老早...自己投案吹定波波, 又睇住D波波爆破, 所以嚇到水向下流, 驚賴野...頂...喇...

    回覆刪除
  11. 嘩,咖哩大魚頭同燒焗排骨睇到都流晒口水,我又要偷師,中秋節做節時試整呢兩味,希望能學整到貴妹廚神2/3之味道?.....
    [版主回覆09/21/2009 13:32:00]祝你成功, 駛唔駛叫廚神過D料卑你? 先提一下, 咖哩大魚頭的神髓---那些咖哩是一位馬來籍友人特意送給廚神的, 一包包庄, 煮起幾香幾辣的, 十分好味。據說加拿大搵唔到邊處有得賣。你可以看看香港邊隻咖喱正, 睇定先。煲內綠色的那些是潺茄喎... 燒焗排骨就比較簡單易整...。

    回覆刪除
  12. 嘩!你個妹好真係好犀利啊,真係中西名菜乜都識.好嘢
    鍋咖哩魚頭滑一滑,咖哩汁撈飯,想唔食撈多兩碗飯都唔得.

    齍賣相了得.

    回覆刪除
  13. 叻過我咁啦... 正如愛貓姐忠告, 恐怕風哥滋妹和林伯糾纏不休, 昨晚已不敢咖喱汁撈飯, 認真嘥料..

    回覆刪除
  14. Ever never call me 貓姐 again!!因以前公司有一八婆,叫此名字,因此唔好影醜 / 衰我隻愛貓米高。
    BTW who's 林伯??希望遲啲唔會連 "度叔"都嚟探你啦!

    回覆刪除
  15. 咁點稱呼你至啱聽呀? 愛貓(?) 林伯=淋巴 度叔又係乜症候黎?

    回覆刪除
  16. "度叔" 係支肛門探熱針個名...!!

    回覆刪除
  17. 冇! 原本係林伯專用.....而家借俾你用!

    回覆刪除
  18.   "度叔"只是大眾遠房親戚統稱,好比 "舅舅、姑姑",不過,可能阿箭豬山你叔叔,愛子侄情切,每次造訪都先和你探熱一番,才有此謬誤,搞錯哂啫!
    [版主回覆09/21/2009 19:49:00]哈哈, D圖好鬼過癮! 好彩有你澄清, 否則又卑兜友亂UP一通老點! 現在歸化潮汕者似乎通街都係, 潮語大行其道; 方外之民, 有時幾乎無以應對。

    回覆刪除
  19. 哦!....原來係遠房親戚自由行, 黎....渡宿.....
     
    寫清楚D嘛! 一舊舊...!!
    [版主回覆09/21/2009 19:58:00]是啊, 你個親戚度叔來探你, 投你所好, 捨正路而弗由...

    回覆刪除
  20. 非也,此"度叔"的 "度"字是讀廣州話的聲、韻、調九音中嘅第二語調「陰上」聲,音類似 "dou",故並非你所講嘅 渡宿 。
    唔講了,反正講左你都唔明,有距離。
    [版主回覆09/21/2009 20:24:00]度水(借錢)、量度之度? 咁是潮語所賦新義咯, 印象從前所說的度叔, 一指此人常問人借錢; 一指孤寒, 所謂孤寒 "度" ...

    回覆刪除
  21. d 加國蕃茄我諗好食過香港好多....
    [版主回覆09/22/2009 10:34:00]自種那些都OK的(唔知邊度種黎架 ), 廚神久不久就醒些意大利青瓜、番茄、黃瓜等給我們作餸或煲湯。不過大人煮茄汁, 喜歡買長形的羅馬茄; 至於香港的番茄..., 哈哈, 要食番先比較到。

    回覆刪除
  22. 亞大,
    我發覺自從响呢度同你搭爹之後, 愈黎愈蠢!
    [版主回覆09/22/2009 10:38:00]可能近得我多卦...?! 不過都蠢唔晒, 起碼你自己都知!

    回覆刪除
  23. 以前好食好多....
    而家最近幾年d蕃茄得個樣, 完全唔掂又冇蕃茄味 ....
    除非買到牛茄似番個真係有蕃茄味, 但唔係時時有貨...

    回覆刪除
  24. 咁就應該呢處的番茄好食過香港的了; 呢處好多意大利人, 在番茄大造之時, 一簍簍咁買番去自製茄醬的... 牛茄唔知係點樣的...

    回覆刪除
  25. 哈, 又比功課我做  ..... 不過好彩又比我 find到 ....
    有時是一串串<2~8>買的... 深橙紅色, 多汁, 香甜....
    係我街市買最平果時 $8一斤 ~~~

    回覆刪除
  26. 羅馬茄好貴之時, 大人似乎都用呢種黎煮餸, 煮起較多汁; 廚神屋企那種大茄或者切片伴碟、生食會啱D...

    回覆刪除
  27. 靚既蕃茄生食煮食都好 .... 
    有廚神點整都好好食啦 .... 

    回覆刪除
  28. 廚神有時都難為無米炊的呀, 這邊許許多多食材不及香港, 單以雞來說, 我就覺得點整都不及香港的好吃!

    回覆刪除
  29. 而家香港出冰鮮雞多咯.... 再唔係打針雞 ....
    講起雞而家想食走地雞, 黃油雞 .....

    回覆刪除
  30. 第日返香港, 看來咪要轉折走上大陸搵食?

    回覆刪除
  31. 哈, 咁啱我今晚就上大陸搵食 .... 
    嘻, 幫大哥食埋你果份又點話 ....  

    回覆刪除
  32. 哈, 番黎UP吓食過甚麼正野喎...

    回覆刪除
  33. Nice to have a great chef in the family!!!
    [版主回覆09/26/2009 20:54:00](Empty)

    回覆刪除