2009年9月12日星期六

臨別海鮮餐


香港的一位老人家周初老遠從香港跟隨返回多倫多開學的後輩來了北美, 小朋友即日重返校園, 老人家則暫在我家寄住幾天, 等滿地可的家人周末開車下來, 才接他離開。

老人家口口聲聲不好意思打擾我們, 客氣得很。每次出外飲茶、吃飯, 都難免搶著付鈔。昨晚我們去吃海鮮---青班、龍蝦、蟹等, 三個人吃得高興。為免次次結賬時爭得讓人 "矚目" , 昨晚我們偷偷先行付了賬, 他知道後還真的有點不高興, 說我們唔卑面, 唯有對之以四萬...

最後更說今晚臨別在即, 一定要回請我們一餐海鮮, 還強調要吃豐富一些。老人家有時固執起來, 多說無用, 順他意便是。

於是今晚約同小朋友一齊, 又往吃海鮮去。


酒樓海鮮菜式噱頭多多, 令人眼花繚亂...


打算吃鮑魚, 海鮮缸貨式望之對辦...不過


點好菜後, 先來個番茄肉骨例湯; 雖是例湯, 尚不馬虎, 並非全靠 "師傅"。


每人一隻四頭鮮鮑, 分兩種製法; 兩隻蒸、兩隻扣


消費滿半百, 才享特價的所謂海虎蝦, 亦是每人一隻
廣告說是9吋的蝦皇...
大則雖大, 急凍蝦肉質及味道當然難比活蝦


老人家亦是魚痴, 和大人志同道合。昨晚剛吃完青班, 本來想試條游水金多寶, 不過小朋友說老人家不大愛吃比目魚類, 於是又來一條青班...
連日來......大人說今餐之後, 起碼暫停十天八天
上枱時魚尚略黐骨而仍熱, 吃一陣便剛好, 火候掌握一流。實而不華, 許為全晚至正。


對四頭鮑魚不甚滿意(其實從取價所見已不寄厚望, 唔通卑四頭網鮑你食咩, 哈哈!), 中途又叫幾隻帶子試試, 反而不差。


小朋友點的椒鹽排骨, 我只試了一小件, 立即中招, 舌側起了血泡。上次椒鹽蚌膽如是, 今次又如是。人家舌底生花, 我則生泡; 唉, 看來的確對椒鹽敏感...


還好有碟上湯蒜子豆苗清一清口





15 則留言:

  1. 人出錢你出命,舌底生花小事而已。
    [版主回覆09/12/2009 19:58:00]免得又話唔賞面, 咪捨命陪老人家囉。

    回覆刪除
  2. 都好豐富喎...唔食蠔嘅?...
    [版主回覆09/12/2009 20:06:00]不大清楚這餐的東道主在港時的飲食習慣, 是否不大吃蠔, 幾天都沒提過個 "蠔" 字, 我們當然不敢僭越 。不過退休生意人自己就 "豪" 得很, 餐餐爭卑錢。

    回覆刪除
  3. 有時打攪真難做,大家唔好意思下,就煩餐懵,老老實實有老實好嘅.
    你啲起卜,係咪血卜嚟呀?如果係就皮下層薄弱,稍有碰撞就起卜積血,篤穿一口血,唔篤穿食嘢挨吓又大啲,越挨越大.
    哈!我時時到有發生,週時要入廁篤穿佢,哈!一口都係
     
    [版主回覆09/12/2009 20:21:00]大家合唱 "我是中國人"... 係呀! 有時食野咬到, 唔駛講即有, 連食些少濃味野好多時都敏感到生痱滋(現在發覺對椒鹽尤其厲害); 不知是否近年習慣跟隨大人清淡口味之故?!

    回覆刪除
  4. 哈, 呢餐唔錯.... 好豐富喎...
    仲有鮑魚食.... 齋目食都好正....
    下次再見有椒鹽xx ..... 記住要眼看嘴勿動...  

    回覆刪除
  5. 哈, 可能到時為食, 又存僥倖之心呢..

    回覆刪除
  6. 老大,
    請替我問問老人家, 回到香港先到我屋企小住半個月得唔得? 謝謝!

    回覆刪除
  7. 老人家雖然精神尚佳, 始終年邁, 實覺責任沉重...。若非受人所託, 我情願食少多覺瞓。老人家將巡迴加、美探視兒孫, 暫未知歸期何日噃。

    回覆刪除
  8. 91年我都響多倫多, 當時酒樓都未有活魚賣, 要過多一年至有鱸魚, 貴過石斑.  唔似得現在你地咁多選擇 我父母同佢班朋友去飲茶, 又係爭住靜雞雞去埋單, 要先下手為強, 但係有時都發覺慢人一步
    [版主回覆09/14/2009 00:03:00]現在的多倫多, 儼如小香港; 中國人嘛, 係咁的了...。

    回覆刪除
  9. 舌底生花係點架 ? 只知道食野咬到或篤到會出血泡咋。

    回覆刪除
  10. 金小姐, 舌底生花, 即口若懸河, 滔滔不絕咁囉... 我的卻是生泡, 即有個血泡/潰瘍(痱滋)

    回覆刪除
  11. 阿大除口若懸河,舌底生花,亦文思豐富,大筆生花呢﹗
    [版主回覆09/14/2009 14:54:00]...舌底生花,亦文思豐富... 網友大有人在, 卻非區區在下。 我是人老皮厚, UP得就UP...

    回覆刪除
  12.  
     
    食咁多好嘢,搞到舌底生花,不如食支波板糖,
    補吓條三寸不爛之物。

    [版主回覆09/14/2009 15:24:00]那三寸之物今次就是爛了, 搞到滿舌生 "滋" ; 上次喉嚨發炎連累的淋巴似乎又有些脹了, 明早要去 "受審"。 枝糖可能要留來 "送" 藥, 多謝先。

    回覆刪除
  13. 頭先睇到你下一篇話喉嚨痛又去睇醫生,原來如此,....又是椒鹽排骨惹的禍!

    回覆刪除
  14. 對你來說, 椒鹽的濃味不過是碎料而已?... 講真那碟椒鹽排骨味道真的不錯, 你實啱食; 可惜我頂唔順。

    回覆刪除
  15. 我有三個兄弟都移居多倫多&滿地可已經幾十年,家嫂都係聯合國.
    [版主回覆09/17/2009 01:32:00]這邊真的許多許多香港人。 我不過來了十年多些...

    回覆刪除