2008年8月4日星期一

Downtown 半日遊---(2) Spadina (唐人街)



由Bloor西街轉南入Spadina, 不遠處即見多倫多大學



一直往南行十分八分鐘都是多大範圍;此座是小朋友的
宿舍。



地標CN塔;曾幾何時,是世界最高的建
築物。中間部份有旋轉觀光餐廳,收費
數十元。



Spadina夾Dundas一段的兩條街,俱是目前唐人街最熱鬧
的地方。似否香港以前的雜貨店?


偶爾和廚神夫婦等光顧這間一品居,價錢不平,不過質
味尚物有所值。



之前我們光顧小沙田多時;隨着一個妹夫夫家相熟的舊
伙記另起爐灶開了一品居,我們就捨此就彼。



且看Downtown的大眾化小菜價錢




若果中午落黎搵食,有時會到此 "汕頭小食家" 食魚旦粉。
此店頗具潮汕風味,除魚旦、墨魚丸、牛丸外,尚有炸魚
片、炸魚皮(三文魚皮! )等其他小吃,相當出名。



外面有些雖曾翻新,舊式的建築結構仍然
清晰可見



早年華人(其中不少是福建人)和越南人聚居;
近年不少華人逐漸北徙,相信目前唐人街
越人已佔多數。招牌多見附有越南文。



一些老人家將自種的蔬菜、植物拿出來擺賣


回程再乘地鐵;覺得香港的列車比較新淨,車站及月台
亦比較整潔。



6 則留言:

  1. 出門遇黑松,網雀輸到窮。

    回覆刪除
  2. 咁係咪即係叫我唔好同你同場打網雀丫? 你都唔好賴乜賴物嘞, 天之道, 豐茲吝彼, 既有得意, 應有失意, 我諗你要輸到過左十月先有轉機。對此你點睇丫?

    回覆刪除
  3. 我係話你黑仔咋,傻佬﹗
    [版主回覆08/04/2008 20:20:00]因為我冇呢個感覺丫嘛, 懵佬! 我睇戰績, 諗住你有感而發, 安慰吓你......點知你重一開口就鬧人...哼!! 

    回覆刪除
  4. d海鮮套餐都唔算貴。
    [版主回覆08/04/2008 20:28:00]我都唔肯定佢話三和菜收34.99個幾, 係咪包括雙龍蝦、另外加牌上任點三個小菜, 若然係咁就算幾平。若雙龍蝦海鮮套餐係獨立一樣野(冇價錢?); 三和菜則在菜單上點三個菜, 咁收$35, 就貴囉!

    回覆刪除
  5. 出門遇黑松,網雀輸到窮。
     
    門口種棵葱,  八圈唔出衝.

    回覆刪除
  6. DOWNTOWN都幾旺喎...人頭湧湧
    [版主回覆08/05/2008 11:52:00]成日都咁多人......咁墟冚! 環境就比較複雜同邋遢, 住就麻麻地。

    回覆刪除