2017年12月24日星期日

別府做冬



此別府,非指日本九州的別府;
亦非如別墅、別第指本宅之外另外購建的房屋;
自己想說的是別人府上的意思(? 😛)。

習慣了過時過節如過日,
雙英極少會在節日自己特登搞餐食。

近年廚神多會叫埋我地去佢府上做冬。
去年細佬的大舅亦曾邀請我們,
難以分身不得已婉卻了而覺得唔好意思。

大舅今年一早已在月初託細佬傳話,叫我們去佢府上做冬。
一叫再叫,而且咁早,豈可再推? 哈...😅

細佬謂佢同阿仔訂了隻燒豬,
夠晒嘢食架罅。
嘿...唔通帶四梳蕉去咩?
大人冬節仍要返工,
收工才匆匆整個沙律,
事前買定枝酒...。

我架車的行李廂闊落一些運送隻豬比較方便,
約咗細佬一齊去攞咗然後出發。




大人整的芒果牛油果火雞肉沙律
食肉獸都覺得幾好食

















大舅家家族人丁一代比一代繁衍
佢算相當響應為改善加國人口老化的問題而努力
在加國如今四代同堂
第三代開始
已見"華洋雜處"
熱鬧得很
😀

和大舅摸著酒杯說將起來...
原來早兩月都已正式退休了
又不禁提到
...年前...
大家難免唏噓感慨 !

性愛熱鬧,今晚嚟食埋一份喇!!!




哈, 雪糕+蘋果批


少尐餡冇咁甜比較啱我口味
皮脆+雪糕
幾好食


豆沙餡
呢樣我就麻麻




8 則留言:

  1. 睇到我流口水!(奀)

    回覆刪除
    回覆
    1. 不必流口水, 相信呢排個個都食到碌地!

      刪除


  2. 加國饞人

    2017年12月24日 星期日

    別府做冬



    此別府,非指日本九州的別府;
    亦非如別墅、別第指本宅之外另外購建的房屋;

    自己想說的是別人府上的意思(? 😛)。


    習慣了過時過節如過日,

    雙英極少會在節日自己特登搞餐食。

    近年廚神多會叫埋我地去佢府上做冬。

    去年細佬的大舅亦曾邀請我們,
    難以分身不得已婉卻了而覺得唔好意思。

    大舅今年一早已在月初託細佬傳話,叫我們去佢府上做冬。
    一叫再叫,而且咁早,豈可再推? 哈...😅


    細佬謂佢同阿仔訂了隻燒豬,
    夠晒嘢食架罅。
    嘿...唔通帶四梳蕉去咩?
    大人冬節仍要返工,
    收工才匆匆整個沙律, 
    事前買定枝酒...。

    我架車的行李廂闊落一些運送隻豬比較方便,
    約咗細佬一齊去攞咗然後出發。





    大人整的芒果牛油果火雞肉沙律

    食肉獸都覺得幾好食


















    大舅家家族人丁一代比一代繁衍
    佢算相當響應為改善加國人口老化的問題而努力
    在加國如今四代同堂
    第三代開始 
    已見"華洋雜處"

    熱鬧得很

    😀


    和大舅摸著酒杯說將起來...
    原來早兩月都已正式退休了
    又不禁提到
    ...年前...
    大家難免唏噓感慨 !

    性愛熱鬧,今晚嚟食埋一份喇!!!





    哈, 雪糕+蘋果批



    少尐餡冇咁甜比較啱我口味
    皮脆+雪糕
    幾好食



    豆沙餡
    呢樣我就麻麻





    阿大 於 上午6:21

    分享

     

    2 則留言:

    匿名2017年12月25日 上午12:30

    睇到我流口水!(奀)

    回覆

    回覆

    阿大2017年12月25日 上午4:35

    不必流口水, 相信呢排個個都食到碌地!

    回覆



    首頁

    查看網路版

    此身長恨非我有

    阿大
    “芒果牛油果火雞肉沙律”~有興趣 😊


    回覆刪除
    回覆
    1. 用檸檬汁先撈下尐牛油果, 然後用mayonnaise+egg yolk(呢兜用咗4隻蛋黃)做個醬, 再全部材料撈埋一起, 即成。
      如果唔想用太多醬, 可用檸檬汁+橄欖油都得...喎。XD
      芒果唔係用黃色嗰隻, 係用大個又紅又綠的那種(南美產品?)而稍熟的, 道酸中帶甜, 牛油果味淡而膩口, 有些酸味夾埋自己覺得幾好食。
      火雞肉我地係用那些煙火雞槌切粒; 相信用蝦或火腿其他配料都無問題。
      講住先, 若有謬誤再更正。XDDD

      刪除
    2. 牛油果+西柚應該都好食, 惟驚西柚唔知會否"出水" 而影響賣相?

      刪除
    3. 多謝詳細道來,睇下幾時試整;P

      刪除