2017年12月10日星期日

餘波


茶餐廳一役之後
續有餘波

今晚原班人馬又在廚神府打邊爐 ~
香港今日頗凍
睇下或者都增添暖意和食欲
😉



大人發揮切魚刀章


除腩之外魚肉會切雙飛
唔使太過細碎
比較好睇好食
所謂慢(!!)功出細貨
此廚神所欣賞大人者也





有一段時間未食過咁爽脆的鱔了,正!




左邊個鍋是為廚神之外的兩位夫人特設的非羊專區
當然我地若不沾羊羶都可以隨意在專區淥埋一份的


啤酒亂溝





 --------------

 三口家之主今日送給我的
真係客氣



(網上圖片之一)
 (之二)


 門外漢趁機請專家示範點泡點飲 ~
磅12克出嚟
(因為人多; 說若雙英自嘆, 8克足矣。)

飲了3泡
(專家說因人多壺略大, 幾乎一泡等於二, 雖沖了3泡, 佢地咁就叫 "六味"...喎)
打完邊爐正好消滯
導飲之下
似乎第二泡之後
飲出了些少"甜" 味(??)
豈心理作用耶???


導飲不妨,
可不易就此導我升仙卦?!



14 則留言:

  1. 幫你定出下一篇題目: 餘波未了

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確未了, 又話...下星期搵日...。
      若然, 定欣然採納閣下代擬的題目, 並請密切注意上BLOG之期。XDDD

      刪除
  2. 看此茶之形容:湯汁粘稠,很有口感,呑嚥之間伴隨著糯感....真係唔係我杯茶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者有些美化的誇張。和滾水相比, 此茶入口就係真係相對會覺得黏稠......。
      煲廿四味是否才是你杯茶?! ;P

      刪除
  3. 回覆
    1. 新鮮料, 圍爐大快朵頤; 蠻舊茶, 摸杯吹水聽道 ~ 度過了一個愉快的晚上。XD

      刪除
  4. 看此茶之形容:湯汁粘稠,很有口感,呑嚥之間伴隨著糯感....真係唔係我杯茶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 知罅, 若你過嚟, 唔畀你飲喇; 去買定樽廿四味囉。
      咁長氣...

      刪除
  5. 㩒錯掣,點解餘話未了嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未了的話有好多種, 你和金夫人的肉麻情話可續在枕邊細語(或者已經...那話只應從前有, 如今那得幾回聞?XDDD);而我地大家的廢話, 可再撳 "刪除" 咪一了百了囉。

      刪除
  6. 我等睇下集“餘波未了” (奀)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁索性預告埋下篇"餘波未了" 的續篇會是"餘波停不了" ...(大)

      刪除