2017年7月4日星期二

九州行之二


六月二十三日(星期五)

博多--->別府

集合遲了趕火車
外賣早餐


 買了張JR 5日PASS(九州鐵路周遊券)
未來五天主要乘搭火車
這程由博多--->別府










和對頭車一齊停站


去到某站要將椅調頭
後面原本冇人坐
於是...


呢個停車 "架"...
好似人地搭個九臂架咁


到達別府站

買張套票
參觀幾個附近的溫泉


呢度多溫泉
更多各類醫療和教學中心


睇溫泉的地方















細細地滾緊


套票可行幾個溫泉
行到腳軟
行到最後我都費事入去咯

行完在附近食晏
民居小舖
位不多
我地6個人(廚神明天才匯合)
要坐房
重要盤坐式
這個上午難為了自己對腳

坐墊和櫈仔都要出埋...(我唔使噃, 哼)


不過我坐坐下坐成咁






食完晏坐巴士入住旅館






 淋浴間
通常淋浴完才去浸
這個就是房內的 "露天" 風呂

 茶水間
 

 廁所




露台
右邊入便就是所謂房內的露天風呂
 


今晚的懷石料理




粥

















外面景觀甚靚




溫泉旅館的設施解構圖

我地住4樓
房內有露天風呂設備


這是旅館供住客使用的真正露天風呂

不是露天的"大" 池
趁冇人才影相

 在露台睇水


唔好嘥
夜晚都要喺房浸一浸...哈

留念
XD




2 則留言:

  1. 廿幾年前去過九州巡溫泉,食住梗係冇你地咁正,背囊友住hostel咋....如今只剩模糊印象>_< 有冇試下熱砂浴呢﹖有被活埋的感覺XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信我一生只會試這一次 ~ 叫做試過就算了。
      沒有試熱砂浴;大人三母女就去做了兩小時HOT STONE SPA按摩(用熱石按摩),佢地話好正。

      刪除