2017年7月12日星期三

東涌。太子


七月十一日(星期二)

下午入東涌

現在地鐵網絡快捷方便
由太子入到東涌
 不用四十分鐘
而且車費便宜  ~  $1.9
自己抵坐之至
XD

未見過這種樂器
"陶笛"
朋友收藏了幾隻




朋友臨退休前一兩年學拉小提琴
然後又 學吹這種陶笛
哈哈...好嘢

當然趁機請佢表演幾曲


日本卡通片的配樂常用這種樂器
自己不看卡通片
但聽落都有些熟悉的感覺


這把小提琴用作掛牆裝飾
支弓則拉得


朋友平時拉這把



調校音準的軟件


呢尐豆豉
我同佢互不相識



請朋友試奏
吹了幾齣卡通片如天空之城(有尐我唔記得卡通片的名)等的配樂
又拉了血染的風采和漁舟唱晚片段

有兩個烚烚下的聽眾
從演奏漸入佳境可以感覺得到應該有尐壓力
拉拉下比較放鬆咗尐


只學了兩年左右咋喎
換著我...哈哈...
約了下次回來演奏整曲...漁舟唱晚

呢位...咪係...大人囉
未學拉先學扮嘢

XD



坐一陣出番大子食嘢

視牛肉級數收費有平有貴
我地取中庸之道
不過店方似乎有尐取巧搏懵
第一轉的牛肉算唔錯
但之後再叫的似乎就比不上第一轉的了
不過加記的食肆有尐都係咁...

啤酒任飲
回港後飲得密飲得多
任飲都只敢飲兩罐

時間匆匆
臨尾睇鐘清鍋
否則要罰錢...喎

哈哈...想慢慢歎的就唔好嚟呢間罅
我地無所謂
但朋友或者食得唔多過癮了

呢間嘢
若人不多諗住平平地求求其其
或者都好過去食那些客飯和快餐之類
成個場的平均年齡我估係30-40歲左右
今晚我地拉高咗條線
佢又冇加記咁有長者優惠...哈








10 則留言:

  1. 非常冷門的樂器。此樂器小巧玲瓏,不佔空間,隨時順手拈來自娛,阿大不妨一試。

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友亦如是說。
      不過有自知之明, 一定唔掂,盞搞。XD
      你有興趣可以一試, 我諗易過拉二胡尐。

      刪除
  2. 食過一間叫“伊呂波”的日式燒肉店,水準不俗,尖沙咀和銅鑼灣有店,可以一試﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛回來。衰收尾, 昨天早上彎身洗頭, 企番直拉傷了腰錐, 食止痛藥加藥貼頂住, 被逼 "慢活" 了, 好在坐機個零小時, 否則更弊。XD
      多數冇乜檔期去試了...。:)

      刪除
  3. 年頭開始周身痛,緬甸、肯亞之旅前做了六、七次物理治療,才頂得住舉機和dun車(^_-)
    多做拉筋,保持肌肉柔軟,冇咁易扭傷!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己的情況是, 所謂運動只是行下, 至於拉筋和其他,有時間就郁兩下, 亦只是虛應故事, 應無大效。 XD
      你做咁多準備功夫, 而且常有操練, 自然無問題。

      刪除
  4. 回覆
    1. 無恙歸來, 已經好叻。:)

      刪除
    2. safari四人一車,同車一位男士又咳又發燒,我都驚賴嘢~-_-#

      刪除