2016年8月12日星期五

香港來客加國之旅 (八)



七號、八號最後兩日衝刺

購物

返港前夕話要請番我地食飯

XD










 



 --------------------


八月九日

中午踏上歸途



 香港來客加國之旅至此圓滿結束

下次應該係我和大人在香港和他們見面了...


 --------------------


花絮

日來香港來客買了不少健康補藥
"質" 到其中一喼超重五公斤之多

曾為業內人士的堂弟妹以為加國一如香港、日本
可以計埋同行各人的行李重量總和若不逾限額縱使一喼超重亦可放行
 然而我地根據自己個人出入境經驗恐怕到時會要開喼減磅
果不其然...終於要開喼轉移一些藥丸往另一手提行李寄艙
寄艙行李遂由四件變作五件

 此外
一早確實了的機位不知如何被人 "郁" 了
堂弟妹條氣梗係唔順
在櫃枱講古
終於一人行步
由於班機唔爆(據說得1/3 至1/2 滿)
特別畀番隔鄰無人的一行機位予香港來客
於是兩兄弟都可以躺臥瞓得比較舒服

甫返抵香港
即謂兩兄弟在機上話掛住... 大伯父、大伯娘...喎
此啖迷湯好味...

見面利是之外
阿哥英文朗誦比賽兩度獲奬
叫他揀樣自己鍾意的禮物以示獎勵 (細佬都有)



XDDD


4 則留言:

  1. 話咁快啊﹗飲完迷湯,大伯父大伯娘個心都跟埋返來咯 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 轉眼就兩個星期。
      兩個靚唔扭計(扭計多數因眼瞓)之時幾過癮的...。 :)

      刪除
    2. “兩個靚唔扭計之時幾過癮的...。”~ 舍弟嗰兩個我都係咁話,佢地一發狼戾我就撇 XDDD

      刪除
    3. 此生而養之與間中玩之的大分別...哈哈。

      刪除