2016年4月9日星期六

練功三寶




前雀友慨贈練功秘笈

烚人毫無根基
悟性又很一般
至今縱然看過了一遍秘笈所載的圖解和文字
對動作仍一知半解 ~
停留在揣摸和虛擬招式的階段......哈哈

於是早兩天特意在鬧市尋找...看看有沒有名師...示範練功動作...的...影碟

XD


碟鋪中韓劇及大陸劇的貨色就多到不得了
運動練功的卻不是間間有
走了兩三間才有一間出示少量 "珍藏"
當中太極佔多
八段錦則僅此一款而且只得兩隻

  如獲 "至寶"  ~  是碟非丸
唔知啱唔啱使都立即買了一隻

返歸即睇

果然啱用
有每式的示範動作和解說並教如何配合呼吸...
且有一套連貫八式的完整演繹
那初步至少可以一邊睇碟一邊依樣葫蘆逐式練習
唔使盲頭烏蠅咁...

如今既得此互補不足的書、碟孖寶
苟再能加多那最最重要的一寶 ~ 恆心
則希望日後能對身體會有多少裨益

 


-----------

10/4
後記

這幾天連續一邊睇碟一邊照做
如今自肩以下周身好多部位都覺痠痛
看來要休息一陣了

XD

今日得閒
雖攰亦照開機練習... 蓋...
果然引得大人亦加入 ~  此招叫 "請君入甕"...  ;)


初練來說...大人尐動作做得好過我

由於師傅正面示範
因此初時我成日左右調亂
師傅一邊示範一邊講國語
我又要掛住睇字幕
於是做到甩甩漏漏

書、碟雙寶
其實書中所教的動作比較簡單
應該易學一些
不過取法乎上...僅得其中...嘛

XD



6 則留言:

  1. 我係奀猪,你要加油、努力!��

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都需要努力,因我都學習緊太極(只學左一年乍),現正學太極扇!每次上堂前,師傅都要我地操一套八段錦作熱身。

      刪除
    2. 怕自己三寶難齊, 半途而廢。 :P

      刪除
  2. 俾啲恆心每天都練,只要堅持兩星期不間斷,便會成為習慣,猶如吃飯飲水般每天例行動作的了。持續練習一段時間,當感覺身體精神爽利左便會上瘾,好似我地跳慣舞,到時到候腳痕痕,唔跳唔安樂。加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖週身痠痛, 心意可未冷...XD
      待休息一兩天, 再練; 小休期間不練都會睇碟, 睇熟尐動作。哈...而且, 我若放棄, 相信大人亦會破甕而出架罅。

      刪除