2016年4月4日星期一

風雪盛筵



廚神夫家幾兄弟同姻伯擺壽宴
兩圍自己人擠坐得熱熱鬧鬧
我和大人叼光掹衫尾得陪末席

^-^

知道又會有餐正嘢食(據聞有佛跳牆...)

 罕有的是妹夫昨天還特意WHATSAPP大人叫我地今日午餐唔好食太飽...喎?!

 哈哈...既然咁講
若果頂得順我會連早餐都唔食添...  XDDD

先聲奪人的乳豬全體件上
呢邊的乳豬比香港的大
相信大小係介乎香港的乳豬和中豬之間(?)
肉相對厚身一些
自己一向喜歡連皮帶肉食
咁食啱晒心水
大大舊每人分到三四舊
第一道菜食完
大概已經為今餐打下了一個 "堅實" 的基礎
 XD

 



第四道菜的這個佛跳牆...鮑參翅肚冬菰蹄筋瑤柱火腿雞腳白菜(唔知齊未...XD)
 通常用大湯鼎或巨型燉窩上的
如今竟然用個細好多的瓦煲仔?


 哈哈...難怪特登提醒叫我地午餐唔好食咁飽...
原來每人每 ~ 一人一煲 !
食量不大的只食呢煲嘢相信已經一餐夠晒皮矣

主人家事前已經分別 "通知" 比較細食的有關人等自己帶備尐兜赴宴
呢煲嘢堂食食唔晒或者唔想食晒就自己負責、自己拎走

我雖有食午餐其實都可以輕易 "盡此一煲"
不過諗住隨後仍有幾道菜續上
還是略為留肚為妙
而且驚大人一次食晒成煲會補得滯而咀生熱瘡(因有前科...)或甚至流鼻血
於是先與大人共食一煲
另外的就攞個兜裝走
名副其實的...又食又拎

XD



 又飲到亂晒龍




蒸金多寶
而且打孖
在這邊的海鮮市場金多寶比青班更高級數 

隔籬魚痴食完自己嗰份
見無人舞魚頭
廚神兩公婆醒目幾番催箸
魚痴遂不客氣舞了一個...復一個 
人家 "遺我雙鯉魚"
魚痴就..."遺我雙魚頭"...落佢個肚 


呢碟我嘅
薑葱自己加


 最後一道菜的牛柳粒亦好正


 不知是誰(可能係大伯)收藏的從前酒中貴族 ~
如今已絕版的舊庒藍帶馬爹利拔蘭地
側聞從前流連歡場中人(?)認為至少要飲這級數的拔蘭地才不輸體面
那些年飲到蔚然成風

年代久遠
一如自己收藏的那樽路易十三
樽枳已廢一開就爛
開到尐水松散落跌入酒中
要將酒倒出隔濾一番才重入樽

紅酒、白酒之後
只敢DAP多 1指之量
蓋頭額仍帶痕併痛而且散席還要冒雪揸車返歸...

其實...今晚應該已經大大超標的了
好在謦謦講講...起菜又慢
坐番咁上下時間待酒意稍消才走
並聞得隔籬嗰枱幾度議決安排稍後邊個負責揸車
因為若唔好彩畀人捉到要吹波仔...多數要打柴扣分

可幸 "自覺" 仍然相當清醒...  XD


 看哪...
1...2...3...4...5......10
 若是醉眼昏花就未必可以數清楚有幾多個空樽了
XD


 





兩姑嫂拍住坐謦欬復謦欬...
席上尾聲
大人風騷謂...明天若有人問佢帶乜做午餐
她就會扮作不經意狀答曰...
龍蝦伊麵囉...湯就係佛跳牆...之嘛
哈哈...可想而知...拎了唔少嘢

XDDD


飲飽食醉
出嚟有排搞

 下午已開始落雪
愈落愈大愈密
不只雪花蓋頂
連車身和窗都蓋了一層厚雪
出嚟先運暗勁於腳使個老樹盤根(?)
印印腳咁行以免撻低
打著引擎一邊暖車
一 邊同架車掃雪剷冰


 又凍又濕
求求其其清理了一邊
然後繼續... 另一邊



如此天氣
人、車俱有行路難之嘆...



2 則留言:

  1. 嗰煲佛跳牆好大兜下喎,真係要食一份拎一份 ;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 大兜亦多料 ~ 尐料級數並非好高, 不過都算係咁架罅。:)

      刪除