2016年4月17日星期日

雜相因緣


吖...噢...
又到你唔好彩中伏了
現場三身雙重捕捉




---------------

在商場的停車場

上了車隔遠觀察良久
 是縮起還是...失去了?

縱然...

看不出有委靡之態
企得瀟洒穩陣
想必忠於生活...忠於生命
值得豎姆指
"雲水任寬窄"
或者爾體會更深



---------------

早前又食又拎
 拎的部分一早搞掂
下集結束之後雙英幸好都沒生口瘡和流鼻血 
XD



---------------

喜歡食腰果多過花生
家中存貨歎罄
買番罐稍後慢慢追劇

 唔敢食咁多架


---------------

早幾天又做 EARLY  BIRD









---------------

侄女添丁
靚妹侄孫多了個細佬
一個好字矣
今晚擺滿月
四圍

 












4 則留言:

  1. 恭喜家族又添一生力軍,幾時整煲薑醋黎“嘆”下﹖
    弟婦間中都會煲黎食,我後生時麻麻地,而家久不久食下,覺得幾過癮;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 侄女自已唔煲, 兩次都由外婆煲埋畀佢嘆。以前佢兩公婆自己住柏文, 我地會不時去下佢度, 那時可以順便食埋(佢地新潮人, 不會專登派 "街坊" 的罅)。去年搬回和老爺奶奶間屋同住, 至今我地只在佢生後不久去過一次睇佢同BB, 所以今次無得食 "佢尐薑醋"。XD
      佢地搬離柏文後,我地極少去佢度, 好多時佢大肚臨DUM 會同靚妹侄孫星期日同我地一齊食早餐, 然後靚妹喺我地度玩一個上午, 最近就一家四口嚟咯... XD
      我同大人喜歡食豬腳和蛋, 至於薑和醋我都會食尐, 大人就唔吼。

      刪除
  2. 弟婦煲的猪腳稔而少少烟靱、雞蛋索住醋黎食,食完呷兩口醋.....正﹗薑我都唔吼 ;P

    回覆刪除