2015年6月4日星期四

鼓掌。和菜。遠位


昨天下午接大人收工,陽光普照。

學校門口隔鄰的 "露天小型遊樂場" 十分熱鬧,
有幾位先生及助理(大人嗰份)帶同兩班靚十多廿人在場內玩耍及曬太陽。

大人用枴之後,
通常我將車停正在門外等大人出來,不泊入比較遠的車位,方便上車;
自己就不會進入學校。

望見大人預備從門口出來,慣性落車去接枴、開車門。
那班先生和助理斯時忽然在遊樂場內望向我們這邊輕輕鼓掌(睹狀而不聞聲的)。
一心以為班先生和大人開玩笑,
為大人夾枴返工多時、如今可以自己撐十幾廿級樓梯上到門口,
而向大人鼓掌。

於是笑著禮貌地向她們舉手招呼並表 "回謝" 之意。^-^

今日大人講開,
當時她們其實係向我鼓掌...@-@,
原來...並非玩大人,而係玩我耶?!

大人可能近來不時提起家中的賓佬今回幫佢做咗唔少嘢,服侍亦算週到,
既私且公 ~ 包括朝早幫手開檔,
於是班先生昨午 "一起" 向我鼓掌。  :P

好在當時唔知,否則雖皮厚都可能會面紅的 ~
都只不過係些應該做的濕碎嘢而已,何足掛齒更鼓掌耶?!

不過若然早知道是 "因此" 衝著我而來,
老頑童可能忽然 "頑皮" 性起會同佢地玩埋一份 ~
揮手之外,且彎盡腰(未必夠90度) "深" 鞠躬以 "答謝" 大家的鼓掌呢...

:-DDD


----------------


今晚大人開會放晏
收工往歎四和菜
又食又拎

今次難得樣樣都唔錯


經過買杯特價耆英咖啡入去歎


 新車落地之後
自然特別惜車
然而部車的車門位置已經有兩處不知在何時、何處畀人輕輕揩花了的 "傷痕"
一向在商場(尤其有超市的)若果泊車位多都盡量泊在較遠、較少人泊的位置
寧願行多幾步(嚴冬就弊尐...)

食完飯出來自己去攞車先
停車場盡頭極遠處疏疏落落的一排隔開一兩個車位分別泊了幾部車
相信都是 "同道中人" ~ 怕自己部車讓人揩花
所以泊到冇雷公咁遠
證明 "吾道不孤"
^-^


泊得在這裡的就大家都甚有默契
井然有序
至少隔空一個車位
不過有時有尐 "唔生性" 的其後或會 "攝" 在中間

你驚我...我驚你嘛
:-DDD



----------------

咁搞法...
睇下幾時要食番餐自助餐先掂
^-^





沒有留言:

發佈留言