2015年6月7日星期日

飲。食。輪流轉


天氣漸熱
日前重錘出擊入番尐貨



星期五打完波趁一早人少尐順便行埋超市
見肉櫃有一大 "筒" 肉眼扒脂紋甚正
當機立斷連忙買咗先 ~ 3磅有多
預備放入冰倉慢慢食

今日又見青班減價

有酒有肥牛有魚
合該烚烚下


要打電話問大人點先算係活的先敢買...哈哈


"要條2磅左右嘅"
"無咁大...喎"
"咁...盡大喇..."
終於揀到條...2磅3
個心嘀咕...又話無咁大...?
你話無咁大我先話要盡大...少少脹然...
不過見魚佬幾好心機慢慢耷低頭喺個大缸撈過好多條嚟睇
實食唔晒都算喇...


將碌肉眼扒切了忽 "牛柳邊" 今晚食 ~ 其餘入倉
大人搞魚...我操刀切牛肉
條牛柳邊較細
切到幼處起 "雙飛"
刀章勉強都OK架... ^-^



兩個人打以前梗係大人負責淥嘢和輸送
我食半殘廢餐

今回...風水輪流轉
雙英易位
我淥乜畀乜...大人就食乜 ~ 全部由我控制  :-D
不過偶然都有幾聲聲控干擾... "唔好畀咁多我喇..."    ^-^



打邊爐一罐細的唔夠喉
兩罐對自己又似乎太多
呢尐剛好(?)...


饞人當爐
大人揸機






溫哥華蜆鮮甜



咁大罐啤酒
飲都飲飽

食剩唔少嘢...

下午開始預備功夫已經企一排
當爐之時又企多過坐
食完還要執行清潔任務

企得太耐
當時唔覺乜滯
現在行幾步覺得梗梗地、攰攰地、架架地...
咁都無所謂...休息番陣就應該無事
至弊今餐又啤酒、又牛肉、又呷了幾啖精華
希望過一兩日唔好...痛...
否則一波未平一波又起
雙英鬥趌爭拐杖用就C火了   :-DDD

----------------

微醺足飽
睡意漸生

不過出完此篇就要溫習功課預備直落OT了
且看頂得幾耐

^-^



沒有留言:

發佈留言