2015年4月1日星期三

日誌


洗車日

早幾次唔係有雪就係落雨
洗完未能立即抹乾水漬之餘
在路上一行又再污糟番 ~ 冇癮

今日有陽光
正幾度
春天氣息漸濃

洗完出嚟停埋一邊
客串做抹車仔
然後同佢影番張乾淨靚仔相
應該有兩日身光頸靚
氣象台預報星期四可能有雨

我地洗之時仍早冇乜人
洗完出嚟前面遠處已見有車排隊...



--------------------

洗完車同大人去食...

早前在一個網誌看到呢邊有位女士都去呢間食過
(有兩間的...沒提是那一間)

佢話乜嘢好食的我記下了來
以前沒叫的今晚叫來試下  ^-^


佢話炸花枝丸好食
以前冇叫過
諗住尐墨魚丸粉多過乜
今回一試
果然唔錯
質爽而且墨魚丸內食到有尐墨魚粒的
叫了三轉


該位女士應該好喜歡食墨魚、魷魚...
又話燒厚墨魚好食
以前我地驚大碟...傷身...見相又唔係太大碟
橫掂都係...試埋喇
雞軟骨串女士推許為最好食者之一
我地以前食過 ~ 認同...今次叫了四串

 



虧精想食多少薑
一畀畀咁大碟


呢度尐壽司普通(該位女士話差)
我同大人都喜歡用些少白飯送三文魚
今勻首次叫個鰻魚飯 ~ 好的式
畀大人搞掂晒尐白飯





今晚唔使消夜咯... 淨係要灌茶

--------------------

餐前... :-D





2 則留言:

  1. 回覆
    1. 自己之前都去食過架罅。
      其實媒也無所謂, 佢說的並非言過其實, 甚至無中生有就得。 :-)

      刪除