2015年4月4日星期六

早春。復活



復活節首天假期
一早送大人去和同事匯合遠征瀑布區購物大商場

真有奇逢應早春?

上午九時許
平日的車龍呢???

路靜...心靜(股馬俱無也)... ^-^




鬆弛舒服任我行...  :-D




-------------------------

 下午有十零度
密雲
一兜友無聊過去散下步影幾張相

雪封已解
嚟到坐個對號位睇一陣水先
然後施施然慢慢行


雀都叫春耶?



三人行 ~ 為 "乃母乃女" 的身型而莞爾
細女(仔?)更似有青出於藍之勢


早春時節

 猶是...衰草空林






 所謂 "伊" 人...在水之湄  :P
大家都揸部相機(級數就相差好遠...佢碌係砲嚟)
華翁洋嫗巧相逢
嫗(縱未及 "老" 都應一把年紀咯)見翁搭訕...
翁勉為其 "難" 應酬兩句...   ^-^


重點介紹呢兩隻嘢...(可能佢引我為同道好讓我影相 ...)
"昨天先新嚟架...(新移民?), 唔同見開嗰尐(個樣/紋?)架...(我分唔出...  :-D ),
兩隻都係雌的..."
翁唯唯以應...


又指引我佢張椅附近有對鴨


 影畢謦完講埋了多謝就88..

有尐雨粉 ~收機免得重蹈咖啡覆轍
兜到過對面時洋嫗仍在找尋獵物...未有去意


雨粉時密時疏
不如歸...




5 則留言:

  1. 回覆
    1. “衰草空林”嗰張幾靚喎*^O^*

      刪除
    2. 開口如數家珍, 紋路分明(雖聽唔晒...), 的確曾笑問佢是否EXPERT嚟, 佢又謙遜話唔係喎, 只係見得多...。:-)
      哈, 多謝打氣, "衰草空林" 至多係庸手冇咁拙劣之作耳(我諗自己影相係衰在唔夠用 "心" , 求其有嘢睇就算。 :P )。不過會參考呢幅獲攝高品題的 "條件", 往後繼續 "努力"...。:-DDD

      刪除