2012年8月1日星期三

報團




終於報了團!

每年的暑假, 若不是返香港, 有時會想揀個短程的旅行團同大人玩幾日(唔好太耐, 太耐在途中我就會想返屋企架罅...)。

我本來有興趣過西岸的溫哥華走走, 大人亦喜歡。不過暑假的機票實在太貴, 就算跟團 ~ 一程飛機一程車, 個人團費(七至九日)未計膳食, 都差不多等如一張平日來回香港的機票了。我們總是嫌貴 ~ 旺季唔抵吖嘛! 自己的如意算盤, 是等機會搵次自由行, 他他條條喺嗰邊食幾餐海鮮、報個幾日的本地團遊吓著名景色甚靚的黃石公園、班芙等地點...。不過, 這個如意算盤唔知使唔使要等大人被炒或者都退埋休先打得響咯...

做工難免有時會覺得勞氣, 大人同我呻之時(其實佢好鍾意份工的), 我就講笑咁講, 慫恿佢不如唔撈。那我們就可以隨時在不是旅遊旺季的日子, 揀些好玩、抵玩而自己經濟能力可及的地方去吓...。班舊同事以前常叫我們一齊去坐郵輪, 說人多有伴會比較好玩。他們有熟人報料, 常吼到一些平到不可置信的行程。無奈那些行程總不會是在暑假的哩...

加國東岸的熱門旅行路線, 想去的我們大都去過了。至於美國境內的地方, 大人就祇去過比較近加拿大邊境的一些城鎮, 例如波士頓、匹茲堡、水牛城等...。今次行程中的紐約、華盛頓等大城市, 大人未到過, 應會有新鮮感。這個團有嘢睇、有嘢買、又在大西洋賭城住一晚...; 所以大人鍾意。

這是條熱門旅遊路線, 幾乎間間旅行社都有辦。 我揀這間是因為祇有佢哋啲旅遊車有WI ~FI。這類巴士團坐車的時間頗多, 在車上可以上網就唔使咁悶, 有啲細藝.; 到時有需要應該可以在途中兼顧份工啲嘢, 唔使心掛掛、囉囉孿! (唔知酒店有冇呢...?)

不過, 電腦盲有些少擔心, 到時用起上嚟, 都唔知掂唔掂架...







6 則留言:

  1. 有wi-fi,可以全程直擊報道
    [版主回覆08/01/2012 10:04:51]主要在車上無聊之時, 可以(目及)吓美股, 希望好彩執番啲使費;
    有機會或會上兩三張相, 先報為快; 文字就盡量從簡了, 手提電腦鍵盤太細, 用唔慣, 成日打打吓撳錯掣會唔見晒而嘔血, 且要用一指神功篤...

    回覆刪除
  2. 阿大...早晨呀...
    去旅行好開心...
    [版主回覆08/01/2012 10:06:09]MISS早!
    我諗大人開心啲...

    回覆刪除
  3. 幾時出發呀? 我下個星期也會去台灣玩四日。
    [版主回覆08/01/2012 22:20:42]八月中, 還有兩星期多啲。
    你哋自由行?

    回覆刪除
  4. 阿大...早晨呀...
    阿大嫂開心咪即係阿大開心囉....
    [版主回覆08/02/2012 09:55:31]MISS早晨!
    哈, 或者這樣說...佢開心我就 "舒服" 啲...

    回覆刪除
  5. When is the trip?May be if I happen to be in NYC, we can meet and chat!1
    [版主回覆08/03/2012 02:38:51]八月十八未天光就集合出發, 照行程應該下午/黃昏到紐約?
    跟團比較麻煩, 不知到時會有甚麼活動和怎樣安排時間...如何聯絡也是問題哩..

    回覆刪除
  6. 咪返香港,暑假由國內嚟的遊客多,周街人,仔女叫我出街我都寧願留在家中。而且,近日香港空氣質素甚差,又焅熱。係街,成個人好似俾BBQ。去米國玩好D,紐約個邊我未去過。
    [版主回覆08/06/2012 01:03:48]雖然香港可彈的地方的確不少, 不過在有生之年, 仍會久不久返去行吓的。
    香港夏天的熱法, 當然並不陌生。有得揀會揀秋、冬返舒服啲, 不過大人祇在暑假才行得開。 去年才返過香港, 所以今次選擇近近哋而大人又未去過的地方。我自己就在十多年前仍在香港時去過一次的了。

    回覆刪除