2012年4月4日星期三

三條龍


車龍

往接大人放工, 在車內聽收音機叫人快啲今日入油, 明天每公升會狂加4.5仙!!! (今日$1.35 / 公升)

瞄瞄油錶, 還有半缸油多啲...不過既然事先張揚加價, 重加得咁重手, 諗住經過油站都順便入滿佢...

接到大人, 沿途的油站都已見車龍, 有些還在馬路邊排著隊, 未曾入到油站。看形勢至少要排四、五十分鐘以上...。都係咪搞, 入唔夠半缸, 排成個鐘, 通常如此情況又會比較混亂, 終於過門不 "入" 。到食完自助餐回家, 車龍仍未散...




烏龍(烏, 所以命色也; 與矇無關)

大人收工, 要去買些咖喱角明天返學校食。幫趁慣一間印度食品專門店, 裏邊好多叫不出名堂的食物, 單是甜品都睇到眼花撩亂。幫趁的九成以上是印度人。(據說印度人好像都分幾忽, 譬如東部、西部...等, 佢哋自己友當然識分邊忽打邊忽, 忽忽啲人會有啲佢哋不同的生活習慣, 包括飲食。此外, 印度果忽附近還有斯里蘭加, 巴基斯坦...等等, 我覺得 "差" 唔多又好, "差" 多少都好, 根本唔識分, 總之是膚色較深就是了 ...)

平常不會咁多人的,  但今日好似約埋一齊趁墟咁, 條龍有成廿人, 烏媽媽的, 儼然一條...烏龍。我和大人排埋去, 似乎亂了套, 有點兒唔係幾夾的感覺。





病龍

買完咖喱角, 又去見白袍老友。月初和大人一齊驗身, 佢今日才返去聽報告, 我就去聽埋上次自己的手尾。去到見人頭湧湧, 幾乎冇位坐。通常放完假尤其長假才會咁多人, 今日星期二喎...。等了大半個鐘輪到我哋, 今次我哋都喺入面傾咗好耐, 應該破了紀錄。耐的原因, 是白袍老友最近開始將病歷及藥物等資料輸入電腦, 諗住一勞多逸。佢一邊講吓問吓, 一邊打嘢, 見佢都唔係咁熟手, 搞一個都花了唔少時間, 難怪...出面咁多人喇...。

問佢點解唔搵個秘書做, 佢話秘書係有, 但呢啲嘢要自己落手落腳做才放心喎。早前佢趁春假放了兩個星期, 原來都係搞呢樣嘢。如此看來, 白袍老友似乎尚未有退休之意, 咁我哋都比較安心。








7 則留言:

  1. 白袍老友是中國人定西人?又 夾雜在膚色啡黑的印巴人當中, 喺咪覺得自己青靚白淨咗好多呢!
    [版主回覆04/04/2012 20:01:40]梗係同聲同氣先咁好傾喇...否則咪雞同鴨講?
    似是在條烏龍身上, 某處甩了塊鱗咁上下...卦?
    長假期近, 又有旅行大計嗎?

    回覆刪除
  2. 可能個個都諗住復活節長假期去玩...有乜都之前做晒...咪周圍都係龍囉...龍年嘛...
    [版主回覆04/04/2012 20:14:01]有道理...
    不過期油昨天下跌, 今早再跌, 油站的油價竟然狂加, 在長假前趁火打劫、撳住嚟搶之意昭昭...

    回覆刪除
  3. 阿大...早晨呀...Happy Easter!
    奸商嘛...
    [版主回覆04/05/2012 10:09:29]MISS早晨!
    復活節快樂!! 有四天長假, 而且守齋期又快完咯...

    回覆刪除
  4. 番去買油股好過排隊入油啦﹗
    [版主回覆04/05/2012 13:59:22]期油油價跌了兩天, 祇是油站公司自己逆市加價;
    油股(採油)股價近日亦隨著原油價格下跌而走軟;
    所以...買都應該買 "油站公司" 的股票吧...

    回覆刪除
  5. Gas prices are getting ridiculous!!!
    [版主回覆04/06/2012 01:32:32]近來入油開支大增, 我哋任由宰割!!!

    回覆刪除
  6. 阿大...早晨呀....
    今日要守齋...過埋聽晚就真係復活咯....
    [版主回覆04/06/2012 12:28:10]MISS午安!! [(smile)]
    呢幾日我都好齋, 悶C...我要遲一日, 星期一才復活...

    回覆刪除
  7. 好難搵到一個好的家庭醫生,有問有答當你是朋友。我見識過一些表情冰冷,一臉厭煩,答多句都唔想。白袍老人咁nice咁樂業,唔會咁快退休,你放心啦! 哈哈 !
    [版主回覆04/06/2012 22:56:31]稱我的家庭醫生為白袍老友, "老友" 的意思祇是我自己單向對他的感覺。正如你說, 不是每個醫生都會和病人如此好傾。
    更難得的地方, 是他處處為病人設想, 盡量令病人免受不必要的辛苦, 在這裏的醫療體制下為病人安排得到適當妥善的照顧, 有時連藥錢都同你諗埋點可以慳番啲。
    早前大人踏到暗冰DUN落地, 當時痛到C, 坐都坐唔到, 頂唔順去睇。佢叫大人企度, 拍了幾處地方, 見冇乜大礙, 就話冇嘢好搞, 由得DUN親的尾龍骨篤自己慢慢癒合, 照都冇乜需要, 最多祇是知道受傷程度。聽佢咁講, 我都叫大人唔好去照, 免得可能會痛多一劑。經過幾個星期, 大人己好得八八九九了。
    白袍老人應未夠50(?!), 祇是自己擔心佢搵夠退休。安省唔夠家庭醫生, 佢已經唔接新客好耐。若然佢退休一般都應該會安排好搵人接手, 但珠玉在前...。

    回覆刪除