2009年4月19日星期日

求救!



HKT 23/4 19:27
山君:近排牙痕痕焉......冇得同你 "較牙" 添...


HKT 23/4 15:27多多:唔駛擔心, 應該得卦..! CASH已準備好罅...

HKT 23/4 14:12
MISS:已曾清CACHE幾次, 情況依然...。(CASH就一早已被金礦等清至差不多乾塘喇...。)至於話UPDATE個WIN, 我想這或許是問題所在, 不過就一言難盡...。因為部機係在這邊買, 本來有WIN跟機, 但我想用CWIN, 於是叫妹夫同我搞(現在用緊CWINXP)。這裏很難找到一套齊全老翻 "正宗" CWIN, 佢唯有在網上左LOAD右LOAD..., 不知如何, 砌到終於用得, 但WORD同EXCEL都係用英文版..., 我用得就唔理咁多(有時有些免費軟件提醒有新版叫我更新, 都唔敢睬佢, 因為自己用緊套...; 驚MS知道。)上次返港網友醒了幾套CWIN給我, 但自己唔多識裝, 驚衰左影響目前運作, 搵食要緊, 所以唔敢搞。現在除所說網誌的回應問題(其實還有版頭都走晒樣...!), 其他日常操作尚算正常, 用得就用住先, 看看幾時有連續幾天假期, 才考慮托部機去給妹夫診症。或者等番香港, 帶俾MISS幫手搞掂..., 我諗會好D! 係嘛?


---------------------------------------------------------------


HKT 23/4 10:07
BD:已SCAN過成部機, 沒說有病毒......現在都不知原因及如何才搞得番掂。YAHOO說正在 "搶修回應電郵通知及訂閱通知功能"..., 未知關事否;  暫停逐一回應網友, 待稍後再看看...。

星仔:順逆起伏是常態, 股場歷劫多番, 都慣矣; 你說的這些碎料何足掛齒, 哈哈...有句叫 "否極泰來" 啊! 即如你地今次都會有一兩朝偶阻於風雨喇......係呢, 幾時返來呀?
---------------------------------------------------------------
HKT 22/4 09:40
再覆夢夢:OK, 8:30 。


HKT 21/4 10:00言多必失; 觀而不語, 自詡真君子也!
---------------------------------------------------------------


HKT 21/4 03:26
電腦故障, 未克回應網友!! 
    ------
修復無期------



---------------------------------------------------------------


這兩天在自己和網友的網誌都不能回應--->回應框呈灰色, 游標不可以移往框內打字, 網友的回應按回覆後亦沒有反應, 出不到回覆框。


發表網誌卻沒有問題...!

初時以為是雅虎的問題, 可是其他網友卻無事。是我無意錯誤設定了甚麼, 還是部機中了毒...?

現在唔知點搞??? 



26 則留言:

  1. 出唔到聲咁慘呀......有無試過清咗D cache先呀?... http://www.microsoft.com/windows/ie/ie6/using/howto/customizing/clearcache.mspx

    回覆刪除
  2. 掂喎, MISS果然係電腦奇才! 唔該晒!!!!!!係咪要久不久做呢樣架? 會否影響其他用緊D野? 第日有野都要請你多多指教...!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  3. 但係上面那條FORMAT的ICONS按下又全部冇反應喎...只能打字, 換行。

    回覆刪除
  4. 我唔係奇才...只係做得蠢才多...都學番少少啫......覺得有唔妥咪清吓佢囉...無壞嘅......回覆唔到同icons無反應...可能係有d files未load晒...reload睇吓得唔得...我通常都係清吓cache 同reload吓...

    回覆刪除
  5. 阿大,祈禱吧﹗

    回覆刪除
  6. 我們在天上的父,
    願人都尊祢的名為聖,
    願祢的國降臨,
    願祢的旨意行在地上,
    如同行在天上。
    我們日用的飲食,
    今日賜給我們,
    免我們的債,
    如同我們免了人的債,
    不叫我們遇見試探,
    救我們脫離兇惡,
    因為國度、權柄、榮耀,全是祢的,
    直到永遠。阿們!

    回覆刪除
  7. 阿大又加入隱蔽青年一族。

    回覆刪除
  8. 又出唔到聲呀?......不如裝 firefox 唔好用IE啦......

    回覆刪除
  9. 清咗 D cache 都唔掂,我諗要清 D cash 搵人整囉﹗
    (阿大而家係咪打不還手,罵不還口呢﹖)

    回覆刪除
  10. 我復出阿大就隱蔽﹗

    回覆刪除
  11. 大哥:星期五,網雀!

    回覆刪除
  12. 網雀今個星期唔使預我

    回覆刪除
  13. 絕對明白你的感受

    回覆刪除
  14. Is the computer all set now??

    回覆刪除
  15. 呢期你都幾濕滯下喎...馬仔又輸11比0,網雀又做左炮手,而家連電腦都虧埋...都算稱得上黑仔王...快d買d碌柚葉沖返個涼啦...

    回覆刪除
  16. 去睇吓有無嘢要update... http://windowsupdate.microsoft.com/ 再清吓D cache...又或者好似金生所講...清吓D cash囉......

    回覆刪除
  17. 咁你部電腦打唔打到網雀架???

    回覆刪除
  18. 或者等番香港, 帶俾MISS幫手.............
     
    係呀! 係呀! 你依家千祈唔好用電腦住呀, 或者等我睇吓幾時過去加拿大, 幫你攪攪, 好容易架咋...!!

    回覆刪除
  19. 快d買d碌柚葉沖返個涼啦.......
     
    沖涼唔得架!. 治標唔治本架. 碌柚葉煲水飲, 洗吓條大腸先得..!!

    回覆刪除
  20. 玩左8日,有兩日有雨落...都算係好彩囉....今日返...啱岩返到屋企無耐.. 其實會唔會係你個i.e唔小心set左d野..先至搞成咁咋?
    [版主回覆04/27/2009 06:53:00]No idea !

    回覆刪除
  21. 咦!醫番好囉!又現到身o勒!休養左成個星期,養肥左你呀!
    [版主回覆04/27/2009 09:30:00](星仔的回應係在弟弟屋企架機答的, 所以無打中文; 現在我部機裝多個FIREFOX, 去網誌用...舊IE仍然唔掂!) 嘻嘻, 休養期間冇錯係肥左一些...都係多謝你不大方仗義出力糟肥我DD ... 哎吔...輕手D好喎...

    回覆刪除
  22. 咦! 飲咗碌柚葉煲水嗱! 係咪呢....流咗D腸, 即刻掂!
    呀! 咁我去退番張機票先. 橫掂依家不宜去加國.....!!
    [版主回覆04/28/2009 09:41:00]你唔好黎住呀...豬流感同箭豬流感, 我諗係表親, 咪過一豬未平, 一豬又起, 兩隻流感一齊殺黎加拿大, 火星撞地球, C梗架!

    回覆刪除
  23. 係洗咗D腸,  唔係流咗D腸.sorry! 流咗D腸就實瓜得.
    [版主回覆04/28/2009 09:44:00]你冇睇過張徹D戲咩, ...喺出面吊吊揈重可以斬瓜切菜咁去衝殺...!

    回覆刪除
  24. 唔敢係你度留言, 驚你回覆唔到,
    煩到周圍 "騰"
    [版主回覆04/29/2009 01:12:00]心細本性, 微處都見體貼!! 現在可以暢所欲言罅!!!

    回覆刪除
  25. 你可以講0野拿!
    [版主回覆04/29/2009 01:23:00]打完邊爐燥熱封喉, 啞了幾天, 渾身不適, 現在舒服晒!!!

    回覆刪除
  26. 出到聲快D出番篇新Blog啦!好悶呀!成日求救!
    [版主回覆04/29/2009 09:40:00]把聲出到啫, 但個腦仍然閉塞喎...哈, 又驚豬流感殺到黎, 唔敢周圍去撲料...

    回覆刪除