2018年3月6日星期二

兩圍



歲首六八又添籌
虛歲嘛...算是齊頭了

😉

且趁新春令旦
歡宴大家一餐
大人豪氣挺身而出..."等我嚟"...

😁

自己恐怕有人搞搞震
沒有張揚飯約名堂
自己友就應該猜到

中午先在廚神府雀開兩枱
吉星高照臨尾一圈食了兩舖大糊反勝幾底
黃昏然後齊赴酒樓

去到(間了個廳)請佢地相熟的波友部長
"起菜就慢慢嚟...(我地要食下謦下先...)"(調寄遊龍戲鳳)😄
以免餸菜嚟得過急食得擒青

甫安排入座坐低
妹夫昆仲的大嫂己大聲祝賀   "生日快樂"!
哈哈...駝鳥儍笑多謝!
應是有人漏了口風
隔離還有人遞封利是過來添
梗係唔好搞呢尐咁嘢喇😅
大家食餐飯咋

席上...高談闊論...把酒言歡
講馬講酒講食講...
酒酣耳熱之際不時轟然起哄!

食到接近尾聲
出面冇乜客了
部長入嚟贈興飲了幾輪紅酒
還送了幾枝波友啤酒畀我地

呢餐食得熱鬧開心

客人多謝我地
我多謝大人!!

😁




廚神話炸蟹鉗冇乜好食
咁就改吃鎮店之寶的琵琶鴨




又改
雙龍蝦改5磅爆肉大龍蝦













11 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝隔洋祝賀! 看看幾時食番餐?! XDDD

      刪除
  2. 食番餐時最好聴到呢句:“等我嚟”

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在我講定, 下次見到賢伉儷嗰餐 "等我嚟" ~ 不論是在我這邊還是在你那邊。

      刪除
  3. 阿大的生日同我的生日很接近啊!(應該不超過三天)

    回覆刪除
    回覆
    1. 三日前的星期日並非正日呢。揀該日食飯係因為就妹夫嗰邊個個都得閒。新曆生日係二月中, 明天就係舊曆生日。

      刪除
    2. 咁我都祝你生日快樂呀! XD

      刪除
  4. 咁我都喺呢度作個揖,講聲福如東海,壽比南山 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都响度同兩位壽星公講声:生日快樂、身體健康!(奀)

      刪除
    2. 多謝師太!外遊賦歸了... XD

      刪除