2015年12月27日星期日

豐茲吝彼



最近轉了飯堂
 以前經常幫襯的那間茶餐廳腳步漸疏了

尤其係想食蒸魚的時候
會和大人光顧附近FOOD COURT的其中一檔(扮晒嘢有個魚缸架...哈)
叫個任揀兩和菜套餐 ~ 其中一餸加少少錢可以改一條蒸魚
 兩個人就已經差不多
食晒條蒸魚好多時另外個餸都食剩要拎走


平安夜

大人赴前學生家長之約踵府參加大食會
那些家長邀請大人之時一般總會 "順口" 叫埋我一齊去
不過...一向不擅故不愛和 "陌生人" 尤其係一大班陌生人 "應酬"
這些年除了兩三位算係比較稍為熟一些的家長之外
自己多數不會與大人一起出席這類一年一度的大食會

蓋幾個小時都可能無乜聲出
 那些環繞尐靚或是佢地圍內的 "共同" 話題
 自己會 "隔隔" 不入的哩
 當然主人家會好識做咁客氣熱情招呼
 唯是總自覺場面有些尷尬和拘束而冇癮者也

所以寧願食自己舒服得多  XD

當晚雙英分道揚鑣
送完大人去到主人家門口
自己一兜友去食蒸魚...飯餐
半條梅菜蒸魚送埋飯更有幾條油菜伴碟
 顯得很有誠意照顧單拖開餐者和相當週到
 專心耷低頭慢慢食...一來驚哽骨...二來唔使應酬
簡單實惠而相當滋味的一餐

^-^

呢餐也令我諗番起
當年...
單拖返港做臨時工一兜友居於葵芳
 收工之後晚上有時會去附近的茶餐廳食個清清地的蒸鯇魚飯套餐...
 那時(2000年前後)價錢大概係 $36 ~ 42(?)之譜
如今...點都要五、六十元以上了吧?!
 ^-^





 -------------------------


聖誕日

豐富好多
在廚神府又玩又食

^-^

食完這個下午茶小食之後

開...枱



今晚廚神叔仔夫婦整西餐
 廚神遂可以專心開枱



 年輕廚侶介紹我地食所未食
 座上真係未有人食過的
一種聽完已經唔記得個名的 "乜菰"
略似一棵棵淡色梅菜咁

C$30 / 磅嘅喎
咁貴且其貎不揚又唔知點煮
講真見到都會望望然走人啦



燒牛肉之外
還有POT LUCK羊架和其他


 雙英則整......包現成煙三文算數  :P

 



今晚呢尐又冇我份罅 ~ 陰功
僅象徵式MAI了大人嗰杯兩啖仔
 眼見眾人皆醺(?)我獨醒
有時醒也並非一定係好事 ~ 如今世情麻麻...個頭又覺得痕痕痛痛添架嘛...
 自己獨享一罐凍可樂卻似乎樂不起來 ~ 人嗒然不爽不樂
 食尐紅肉吸收多尐B12
希望有利神經線早日復元

大伯安慰說待稍後好番晒不如叫廚神再整餐賀下...那時才 "隊" 過...喎
 哈..很好!


呢枝唔錯架喎


 

食完繼續打雀至凌晨一時許才散場
  輸了近4底給大伯
 不過大伯唔收......住
佢話...明晚同佢落埋星期日嗰十一場纜......跑完先計喎
哈哈...
大伯夫人聞之笑住頭擰擰焉
 我兜住話到時馬數+雀數一齊奉上... XD





5 則留言:

  1. 嗰一大煲係...羅宋湯/雜菜湯﹖唔愛;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 似係兩者之間。
      色似羅宋湯, 不過味道則似中式番茄雜菜湯, 而且據說有落牛尾煲了一陣(煲個零鐘撈起...係借湯稍為煲腍留番嚟第二餐炆(?)) ~ 我食唔到, 唯大人不知如何知道有牛尾(見到廚神食?), 特登走入廚房, 出來個碗就有一舊沒有上色的...。 XD
      你唔問我都真係醒唔起其中細節, 依稀係聽見大人飯後問廚神點解舊牛尾煲咁耐都仍咁有咬口, 廚神答曰煲個零鐘就先行撈起(此從前吾母之慣用招數也)。
      現在講講下就根據蛛絲馬跡重新組合劇情, 稍後會向大人求證。XD

      刪除
    2. 羅宋湯/雜菜湯係"吾愛" XDDD

      刪除
    3. 原來呢煲係正式 "牛尾雜菜湯", 有些牛尾在煲底的。不過用碗上湯時就只連雜菜上, 牛尾要知道 "行情" 且如大人般精靈者才識窿路去湯底撈寶。 XD

      刪除
    4. 懵者且食而不知其味如我者宜乎冇得食...

      刪除