2015年12月4日星期五

事關痛癢



病發以來那些不同程度的痛自己勉強可以忍受
有時笠帽或者唔覺意揩到某處痛位
突然一嘢E牙鬆弶當然有之
至於所說此病那種常伴的神經痛痛感 "習慣" 了之後尚能處之 "淡" 然

如今病情大槪接近尾聲

眉額、頭頂患處皮膚的紅疹逐漸變暗消退而呈色素沉澱(?)
色深的一笪笪 
厚而癢
感覺好像有嘢 "芒" 住令皮膚繃緊

由痛變癢

這兩天...
尤其癢不可耐

忍唔住搔之中又唔敢太搏命驚搔到出血(都搔損了...)
愈搔愈癢...愈癢愈搔

痛可忍而癢不可忍
真大鑊
十分難頂
明天又要去搵白袍老友睇下有冇嘢搽及要捱幾耐...



-----------------------------


後記

4/12/15
晚上

黃昏送了大人返學校出席一年一度班靚擔綱表演的演唱會
自己隨即去搵白袍老友
今回匆匆出門都唔記得戴番頂喼帽

早到了十零廿分鐘
今日居然 "門庭冷落車馬稀"

入到去...醫生太話 :"你前面的未到...你睇先喇..."

老友見面互道 "您好"
(心諗自己好就唔使嚟喇...)

望 + 聞
然後...解

問搽屋企枝睇門口的萬用止癢膏(都係白袍老友開的)得唔得

"早前發緊之時裡面仍有病毒就唔得, 現在病毒已清患處結了痂就得..."

轉頭...

"不如...都係開過另一隻強力尐嘅畀你喇, 快尐搽好佢...
好番之後一排出街都要戴帽遮往...(見我今日冇戴帽??)
否則畀陽光晒到好易會有印架...尤其係東方人..."

"藥膏之外, 開多枝藥水用嚟搽頭皮,  藥膏畀頭髮(自己唔多咯喎)漿住會比較難滲透..."

這便是我一向讚白袍老友細心週到的原因


 ---------


每日搽一次
自然要求大人代勞

但大人只肯塗頭皮和額
唔係幾想同我塗眉及眼瞼......嘿

話驚一下手震致 "狼藉畫眉闊"...
闊到整落隻眼就大鑊鳥...喎


---------


又 LOTION 又CREAM
皮膚得到如此週到 "照顧" , 應該掂罅啩 ?!







7 則留言:

  1. 癢完就會好的了,再忍耐多一陣啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 現在一邊頭(真係中間分界的 XD)...上半部就皮膚痕癢, 魂精附近的神經仍痛而早前發炎高峰期受影響的耳頸淋巴仍有尐腫脹, 相當奄悶。
      今晚去搵白袍老友睇下有無藥膏頂痕, 並報告近日病情。
      感謝HING姐慰解。 :)

      刪除
  2. 逾月矣,確係奄悶......發一次就唔再發﹖係咁都好吖,了一件事 ;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 由無端發痛起計至今, 剛好 "滿月"。
      據數字說好多人都係出一次, 不過卻並非絕對。
      所以蛇針疫苗藥廠都叫生過蛇的人好番以後隔一段時間再打疫苗 (白袍老友提過生緊唔打得, 好番一年之後才可以打)。蛇針疫苗醫療保險唔包, 一針要自費C$近300蚊。無論生過蛇與否, 打完疫苗都不代表可以從此免疫(此所以早兩年問過白袍老友關於此事, 他似乎不太積極鼓勵人打 ~ 聽口氣, 可能一來自費而價錢貴,二來打完亦會生, 不過到時病情就可能輕些)。

      刪除
  3. 好痕好痕呀,快D搽D無比膏

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信無比膏止不了我的痕 ~ 我的是無比痕。或者無此膏可以...

      刪除
  4. 生蛇應該很痛,我亞媽80幾歲時都試過在背脊生蛇,攪左佢成個月先慢慢好番。我老公多年前也試過生蛇,也是在背脊,可能初起即睇醫生,打了一針算好得幾快。你生在額頭部份,好似少見啲。你講得啱,我也覺得痕痒有時難頂過痛,痕真係令你無法入睡,我先輪無端生風疹,由裏面痕出來的,痕到打冷震,全身起到一舊舊,又紅又腫,卒之起身敷冰,好在痕左幾日又無事,可能是食錯野敏感卦。你已近尾聲,漸入佳景的了。

    回覆刪除