2015年3月25日星期三

球場留影


想當年...

靚仔算係當打之時沒有想過要影低一兩張那時 "雄姿英發" 的打籃球照片
又因為差 "些少"(身高、球技...)沒能參加學界以至NBA的正式賽事  :DDD
所以一講到打籃球就時常暗裡引以為憾者也

月前有機緣得以老來在個私家靚場重拾舊歡
已興起何妨趁機留下
生活上的一鱗半爪好過空口講白話的念頭
主要諗住玩玩下 ~ 操波復操機
都或者會有些趣味的


早前大人曾經試拍過一次
效果不盡理想
今朝大人比較得閒
於是再試一次

-------------------------------


幾十年前無相為證尚可自欺欺人話自己 "雄姿英發"
如今嘛...哈哈
大槪是
姿是熊姿而非雄姿
當年之英今亦已晉身成耆英矣...

從來歲月不饒人
明白幾時到期就一定要還清撇清
然而到期之前如何自處總可以因應個人的有限空間自己斟酌一二 ~
大可以有所為有所不為
當明白有所能有所不能


言歸正傳

-------------------------------

第一球:帶球走射

連環快拍應該有一個固定(?)的拍攝時間限制
所以若由遠處帶球走籃投射不能太早開始按拍
否則就會拍到前走的部分而拍不到射籃的部分了

今次大人掌握的時間已見進步 ~
我由鎖匙圈頂帶球走到埋去起手射籃時才開始拍(看來還可以早少少)...










下面係 "示範" 呢球如何 "LONG(上聲)" 痰罐 ~ 個波繞籃圈轉
LONG(上聲)番出嚟唔入




其勢似入
蓋個波已落入了籃圈少少



不過個波繞住個籃圈轉 ~ 轉時的位置可惜高了少少而且帶 "西"
若稍為低尐雖LONG(上聲)亦會入的



其勢會LONG(上聲)番出去了...












徒呼荷荷




-------------------------------



第二球:定射罰球

(企)定射一般應該會準過走射的... ^-^
我站的黑色橫線位置係固定企射罰球之處

























哈...後生時都不外如是...  ;-)


9 則留言:

  1. 哈! 好野.... 果然寶刀未老~~

    回覆刪除
  2. 呢個籃框高度係咪高過標準?

    點解唔拍短片呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗應該係標準嘅 ...卦, 不過亦真係唔知標準高度係幾多。:-D
      未試過, 驚唔識點樣放上嚟呢。

      刪除
    2. 睇呢個高度鬼佬都入唔到樽

      放短片同放相同一方法

      刪除
    3. 自己 "覺得" 這籃球架並非特別高(你不要用我的高度作比例啊!! :-D ), 鬼佬球員的身高動輒六呎幾, 跳彈力又勁, 一彈高可以達到的高度非同小可, 入樽易如拾芥(我就只可以勉強搭芥而絕對不能夠入樽的了)。

      "放短片同放相同一方法" ???
      等我得閒睇下有冇睇漏眼先... :P

      刪除
    4. 烏烏下, 原來真係睇漏眼 ~ 冇留意有個放影片的圖示喺度。:-D
      或者等我得閒研究埋如何在相機拍短片, 睇下掂唔掂。

      刪除
  3. 好快咁用mouse由頂拉至底...好似睇movie咁.....:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以扮慢鏡? ... :-D
      我部枱機唔得, 碌到窒窒下的。

      刪除