2014年11月24日星期一

過府雙開


星期六廚神大伯又手痕叫開枱
開完枱柴娃娃在廚神府上開埋餐就不在話下
有得玩有得食
梗係欣然赴此 "雙開" 之會喇


 由於要抽時間溫習一下功課...(今勻就勤都無功而還咯...)   :(
由大人先行出馬

呢舖十三么係大......伯的傑作
當時我在佢對岸的大人側邊哄衫領觀戰
見大伯摸隻打隻乜牌都博而門前無牌落地
已略知端倪

終於某輪廚神摸隻 "北" 回來出沖飲恨
大人好彩摸唔到 "北"
否則...應該一樣要輸的  ~佢都唔知大伯做十三么
雖在旁觀戰...不過一舖途中未打完就算大人有時會問我點好
我都不會出聲提場講牌的

同大人一人打陣
大人打得多...我打得少 :-D
我打之時就略為追回多少大人的失地




----------------------

 暫停開枱
且開餐先


我同大伯都好此
妹夫拿手清潺、調味  :P



 有皮的羊腩煲 ~ 正
見此羊腩煲又諗起舊時坐大牌檔滾滾下的風味了
論風味係以前好(係因為 "此情不再"?)...但論食味就梗係呢煲優勝得多喇  :-)

某君話食幾舊肉都冇皮嘅...?
饞人對曰..."...有皮...我都食咗幾塊淨皮咯..." 哈哈...
梗係喇...炆得耐皮肉相離架嘛...
想食皮應該挾舊肉之餘 "執" 番塊皮一齊食


 雪梨煲豬踭
C火...今晚食咗唔少皮


蓮藕炆豬肉
炆得十分入味...蓮藕亦靚
不大好蓮藕的我(卻喜歡吃磨茸的煎藕餅)都吃了不少
呢味只敢齋食蓮藕咯


 至愛


以汁撈勻之...賣相更佳


哈...呢味賽螃蟹
廚神肯定青出於藍了...因為印象中我未食過老豆整呢味餸
炒桂花魚肚(?)之類的就似乎食過

廚神好嘢
這些蛋白係佢公司預備丟棄的剩餘物資
食得唔好嘥
拎回來成就了此佳味 ~ 在鬼佬眼中應屬化腐朽為神奇之作了吧?! 哈哈...
加分並鼓掌


還有兜蒸鴨哩


呢餐有和味鱔汁
添了小半碗飯...添 ~ 好飽...開工都唔使宵夜   :-D



----------------------

 
食完飯繼續仍係咁上下情況
大人在劣勢負隅頑戰( :-D )
只讓我打最後一圈來收拾殘局
奈何時不我與
始終未能挽狂瀾於既倒
僅可輸少尐 ~C$29...接近6底


大伯臨走又手痕搭單買馬
好像每場以1、4、7為膽再搭多隻共揀4隻買單T(奇怪第9場冇買4號?)
一向已講定幾時中超過一萬蚊就即時(半夜)打電話畀佢報喜
叫佢該晚聽到午夜鈴聲不必驚慌...哈哈

今回  "又" 全軍盡墨 ~ 我都係...不過冇佢輸咁多  :P
大伯投注共銀HK$440 ~ 有場退出了一隻輸少30
遲尐C$找數...匯率就由得佢計喇...
:-DD




8 則留言:

  1. 回覆
    1. 廚神夫婦雙劍合璧, 必屬精彩大製作 ~ 所以有時寧輸都要上去打...:-)

      刪除
    2. 唔怪之得我同你射雀時你贏我咁多啦! 依嫁明白啦!!

      刪除
    3. 師太莫要誇張, 其實同你地交手的次數有限, 尤其同你添 ~ 相對同法師和金生可能多尐... :-)
      ...我唔明...若然學你話贏咁多, 我贏尐錢去晒邊?... :-DDD

      刪除
    4. 呵呵!! 你呢個問題我相信大嫂最想知嘞!

      刪除
    5. 哈哈!! 在這方面並非我刻意諱莫如深, 而係大嫂素來不聞不問... ;-)

      刪除
  2. 豐富......鱔是新鮮定急凍架?.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係游水的...卦(今回唔係我買上去嘅)。急凍嗰的通常一碌碌賣, 一般都冇頭冇尾, 食落應該會好腥(?) :-)

      刪除