2013年5月8日星期三

三寶殿





今晚有約...

朝早太陽和煦, 未有咁熱
送完大人返工, 喺茶餐廳食埋早餐, 直接去公園行...恐怕一返屋企, 又唔想出嚟
行定而後食

個世界綠番晒咯...



呢種唔知係乜雀...


急行吓, 慢跑吓, 有尐索氣



-------------------------------


早前弟弟大力推介我去試, 另加$2改食正尐的安格斯牛肉...
推托了幾次, 約定今晚...

恃住晚上要開工, 晏尐食、食多尐都冇所謂; 大人梗係唔同我地顛!
尐牛肉的確碟碟都幾好, 我食了差不多三碟
其他食物就少少拈拈吓

小饞餐前餐後舉了幾次...







芒果布甸、龜苓膏




-------------------------------




服務了十多年



是時候息勞了...

食紙, 整唔番出嚟, 紙頭紙尾都畀我搞到冇晒, 現在無處借力拖出來, 真的不行了 ...
唉, 看來又要破財

2 則留言:

  1. 機都食滯咗﹗
    [版主回覆05/08/2013 14:24:53]出入暢順最好...
    一有阻滯就出事, 所以唔好懶做檢查...

    回覆刪除
  2. 拆埋盒墨出嚟有無位可以拉番張紙呀...........
    [版主回覆05/09/2013 10:04:20]試過...原本是有的, 可是畀我拉拉下, 斷尐斷尐, 現在只剩壓在軸底的部份, , 完全無位冇紙可拉了...係自己亂嚟之過, 亦可能唔只攝了一張...相片中那舊嘢完全唔唔郁得的...

    回覆刪除