2012年10月13日星期六

針前中招




聞說今年開始有感冒針打了。

上星期致電醫務所, 回說疫苗初期供應不多, 目前先替有優先需要的那批人打先, 我哋要稍後...。(其實我哋應該算係 "邊緣人", 下文解釋... )

昨天大人一早 "輕描淡寫" 說喉涸, 蛔蟲已料事情不妙。唔聲唔聲肯自動打電話約見白袍老友, 多數好唔掂。唯是假後人多, 即日名額已經爆滿, 要捱多一日...。

接大人收工去到醫務所, 有些意外的是今日竟然病人不多。白袍老友問了病情、探射喉嚨, 之後撳了頸際淋巴..., 望、聞、問、按都一槪做齊。老友得閒比較好傾, 說等病好才一齊回來打感冒針喇。

" 可以唔使咁急打感冒針...反正一針藥效僅得三、四個月(我以為有半年以上添)。政府條數係一年若打兩次太花錢, 於是初期讓那些容易感冒的那批高危人士先打, 等佢哋有啲抵抗力先, 冇咁易從未打針啲人處染病。然後到其他人打, 等佢哋有抵抗力了, 又會冇咁易揩嘢而傳染給那些高危人士..."


對於我哋屬 "邊緣人" 之說, 因為覺得大人的職業都算高危一族, 在流感高峰期, 好多時啲(口靚)唔係呢個、就是嗰個有事, 經常接觸, 避無可避。大人中招, 我有時亦難獨善其身---這一兩天都覺得有些眼澀、少少頭刺, 唔多舒服...; 不知是否近日天氣轉冷又乾燥的關係, 還是...

大人可能冇乜胃口食飯, 睇完醫生, 於是順路去附近食碗粥...


艇仔粥


魚片豬什粥


淨雲吞, 唔多掂...


我衰口痕叫了個炸兩; 大人恃住有藥, 喉嚨發炎都忍唔到口... 食咗幾舊
豉油另上



白袍老友今次可能見大人喉嚨發炎比較嚴重(?), 淋巴還有的腫脹, 開了另外一隻不是吃開的抗生素
首天打孖食兩粒, 跟著四天每日一粒
希望大人好番, 唔使到我...

3 則留言:

  1. 咁就真係要食清d先喇......
    [版主回覆10/13/2012 22:54:40]只好如此。

    回覆刪除
  2. 祝大嫂早拈勿藥!
    祝大哥遠離病菌!
    [版主回覆10/13/2012 23:46:58]嗯, 做乜隱去了個嘜頭?
    [版主回覆10/13/2012 23:41:56]呵呵, 稀客!!.多謝晒先 , 慣性小毛病啫。
    近來玩遍亞洲咁喎...?! 似乎重忙過返工...

    回覆刪除
  3. I got my flu shot last year, luckily I didn't get sick. I know some people did!
    [版主回覆10/17/2012 02:14:48]可能你唔打都完全冇事; 啲病毒識揀人...會 "乘虧而入" , 好似我啲咁...

    回覆刪除