2010年5月9日星期日

廚房新玩具



家裏的小焗爐由入伙用至現在, 足足十多年, 發覺的確簡單好用。放在雪櫃內的麵包, 叮完易凍, 凍了會 "靱" , 頗覺難哽。不過叮完若再放入小焗爐焗一陣, 焗乾一些水份, 就會變得香脆 "新鮮", 連我這怕吃麵包的飯桶有時都愛吃。此外, 餐頭可以焗幾隻雞槌、一塊三文魚扒等等, 吃得比較健康。

大人都覺得此焗爐好用,
就是略嫌小了一點。(家裏的那部巨型焗爐除了焗過幾次做龍蝦湯的 "蝦殼!

" 外, 就從來沒用來焗過嘢食, 現在用作廚具儲物 "櫃"。)


近一兩年想 "等" 佢壞就買過部, 佢偏偏又唔壞, 鬼咁 "禁" 用...



昨天見CANTIRE有款焗爐減價(原價$149, 半價$74.X), 趁大人PA DAY放假, 即管去看看如何。去到只淨番一千零一部未開盒的(減價首天咋!), 在看著摸著研究著那陳列品之際..., 似乎還有人在旁邊 "哄哄吓", 於是不理三七廿一, 抬走那僅餘的一盒去畀錢, 諗住至多返歸看過唔啱才退貨。



剪綵---開盒


都幾型仔吖, HAWA?!
比用開那部較大, 可以烤全雞; 當然牛扒、豬扒、糕點都得。
又可輸入預設時間及溫度等, 兼有電子顯示屏 ...


今天打算在家煮飯, 心癢癢想試機, 於是$5買了一隻 "嫰雞" ...
臨時臨急睇了一輪說明書, 機器盲頭都有些大了...

求求其其, 知道點開就算(至多嘥隻雞, 唔好爆炸就OK!)...


匆匆用些鹽焗雞醃料醃幾個鐘


紥好穿入轉杆


350度, 50分鐘


噫, 轉吓轉吓, 個樣愈來愈靚...


似模似樣, 睇得吓卦?!


起胸肉、另翼、肶...
雞雖是5蚊雞的雞嘢, 尚算可以。


今餐重有條魚...以防萬一



小插曲...

焗至中途, 屋內天花的烟霧警報器竟然大鳴, 嚇了一驚(響得耐就有消防車嚟架嘞)。

大人和我弄得手忙腳亂---
...將焗爐移往抽氣扇底下;
...打開露台趟門(今日得幾度咋!);
...攞埋兩把團扇、擔張櫈仔站高在天花的警報器底下猛撥猛撥--->似跳扇舞(?);
噓, 終於停響!!



總括來說, 新焗爐不錯, 功能較多; 不過...
...事後多許多清潔的功夫哩...


...重有一樣, 就係...忍唔到口, 食了不少雞皮...C咯!!




10 則留言:

  1. 要出動兩把紈扇猛撥,不如用碳爐燒啦﹗
    [版主回覆05/09/2010 18:08:00]哈哈, 今日新焗爐剪綵, 我和大人咪各跳一PART扇舞助興囉..

    回覆刪除
  2. 兩夫婦玩焗雞玩到驚動消防警號。 不過焗得好靚。 食雞皮,睇吓幾時又腳痛。 以前D電器係好耐用,現在的5年期,公司已經取消保養=叫我地去買新型號。 我家的 通用 雪櫃,用佐十年,未壞過,只係換過膠邊。師傅話:係倉裡面最後一條,呢個型號已經無哂零件。
    [版主回覆05/09/2010 18:34:00]都有D驚驚地, 要勞動消防局出車就麻煩... 昨今落雨又凍番, 濕度成98%, 天殘腳發作的高危天氣! 美國的家庭電器一般都大件耐用, 我地個雪櫃又係GE, 上手住客用落到我地, 應用了十五年左右(新屋落成至今), 至今仍運作良好。

    回覆刪除
  3. 隻雞睇落都唔錯... .... 我個焗爐用咗廿幾年...以前d嘢真係耐用好多....
    [版主回覆05/10/2010 10:34:00]雞胸就難免 "鞋" 些少, 大人留來夾麵包做早餐... 焗蛋糕的...應該大個呢個喇...?

    回覆刪除
  4. 想像你倆的狼狽樣,真係笑死我﹗  乜府上個警報器咁敏感﹖
    [版主回覆05/10/2010 15:23:00]哈哈, 狼狽是狼狽, 好在唔奸... 其實在煮飯時間, 警鐘誤鳴致消防車來到偶有所聞, 都算略有心理準備; 不過今次發生在自己屋企, 就忙亂D囉... 好在大人醒目, 跳埋扇舞, 先短時間撥開警鐘附近D煙而無繼續響, 不致咁大件事... 因為焗雞時滴油, 油有些濺在發熱管上或附近, 烤焦了就出煙較多...

    回覆刪除
  5. 咁過癮呀,哈.......
    [版主回覆05/11/2010 20:11:00]哈, 差D焗出我個頭像來...

    回覆刪除
  6. Covection Oven is great invention, they are quick and easy to use!!!
    [版主回覆05/12/2010 01:44:00]我都幾乎搞唔掂呢...

    回覆刪除
  7. 轉吓轉吓, 個樣愈來愈靚...
    真係睇得!攪到我都好想食!不過若然觸動警報就真係非同小可啦!
    這,令我想起我有一次pool到打邊爐,一路sap下sap下,一路警個警報器會灑水,都幾驚險。好在最終都有驚無險,不過以後都唔敢再玩啦!

    回覆刪除
  8. ,又打錯字,應該係:
    一路sap下sap下,一路 驚 個警報器會灑水,都幾驚險。
    至真!

    回覆刪除
  9. 哈哈, 在POOL打邊爐, 都算玩得夠膽色... 我諗打邊爐升上來的 "煙" 帶了水蒸氣(?), 或者未必如烤焗出煙那麼易引起誤鳴?

    回覆刪除
  10. 俾佢地笑死我嘞!為食鬼兩隻
    [版主回覆05/19/2010 11:41:00]早兩天看過管理公司去年的周年大會報告(因為通知就快又開), 原來會上已經有住戶提問, 可否更換沒那麼敏感的警報器; 管理處支支吾吾, 我諗又是錢的問題...。

    回覆刪除