2009年10月5日星期一

慶中秋


兩個懶人今年中秋在吾弟家做節...


唔駛我地整餸, 於是係咁意買隻燒鴨...
知道行情, 我們已特意早些去燒臘檔





下午二時許, 人龍已排了十幾廿人...





弟婦事前已將好些菜餚準備妥當; 待人齊就爭取時間......
食飯前打幾圈慶一慶中秋先!




四老嫰(?)夫人在地窖...(閃燈似乎唔夠電...)



今晚菜式:

煎蛋角乃老夫人(弟婦娘親)親手烹製帶來


白切走地雞


白灼蝦


淥芥蘭


海參冬菇豬脷鴨腳煲


節瓜柱甫


還有中間那碟雙鮑會生菜(罐頭鮑片、鮑魚菰); 以及一煲雞湯



食完飯、洗完碗, 尚有餘興...

那邊廂四夫人當然在地窖繼續開枱...

這邊廂iRobot在廚房表演清潔功夫


吾弟下周六往唱粵曲及錄碟, 近日勤於操曲


而我.......哈哈, 就開始刨馬經...

後記:都係要輸, 不過輸少D



今年中秋......無星無月





7 則留言:

  1. 嘩...好豐富...樣樣我都啱... ...無月光都無所謂啦...
    [版主回覆10/05/2009 17:54:00]欠樣...湯圓?!

    回覆刪除
  2. 阿大有冇提供雙包會生財 (包自摸,包出銑) ﹖
    [版主回覆10/06/2009 09:18:00]今歲赤字現, 雙包司空慣見。那堪回首話當年? 中山狼, 太子虎, 勝旗恁招展!

    回覆刪除
  3. 又痴餐呀? 一隻燒鵝換咁多嘢食,抵到爛啦,

    黑嘛嘛,清潔啲乜?模黑做清潔,乾唔乾淨架
    [版主回覆10/06/2009 10:35:00]梗係, 慳番多少。 細佬是大細路, 買了一對機械人兄弟, 兄負責吸塵掃地, 弟負責洗地。 (廣告) 佢地瞌埋眼靠感應做野的, 所以唔駛光線。 見陷阱、樓梯、障礙自動廻旋, 永無整親自己。叉足電可以獨立不停工作, 至死(冇電)方休。據說做得幾企理乾淨的。

    回覆刪除
  4. 又見番irobot啦,我好掛住佢呀 !不過金生話:幸運牌洗地機先係佢至愛0既名牌喎 。又話我頭髮長,有時甩幾條,irobot未必清理得到,買返來實唔0岩用,又阻碇....總之就係唔陪我去睇囉。
    [版主回覆10/06/2009 14:10:00]幸運牌乃第一代的心控/聲控萬用機械人, 何止洗地, 煮飯、熨衫..., 連同主人沖涼揼骨都得。話就話可以保用(?)幾十年, 不過較易勞損, 有辣有唔辣喇。至於清理長頭髮的問題, 根本完全沒有問題! 不過......金生知慳識儉, 精打細算, 都唔會點計錯的了... BTW 第一代萬用機械人閒時要勤於做些 "非素" 、食補、更換衣裝...諸如此類的保養功夫, 咪以為保用幾十年就肆意用盡呀, 不知金生有否熟讀使用說明?

    回覆刪除
  5. 萬用機械人閒時要勤於做些 "非素" 、食補、更換衣裝...諸如此類的保養功夫, 咪以為保用幾十年就肆意用盡呀, 不知金生有否熟讀使用說明?
    大哥你提醒得非常及時呀,多謝多謝!!之前我都係自己俾錢保養0架,希望金生睇到呢段回應啦,哈..哈....

    回覆刪除
  6. 遲早金生寧願花錢買兇越洋過來要我封咀...哈哈。

    回覆刪除
  7. happy belated Moon Festival!!!
    [版主回覆10/08/2009 07:59:00]謝謝!

    回覆刪除