2018年2月5日星期一

好食貪杯


饕餮族中貪杯的一支
又有人匆匆召集...

漸黃昏
各路英雄陸續抵達
飲住先食住先

除主人家準備火鍋食材
各個家庭通常都會分別帶尐手信赴會
既是好食貪杯的一支 ~
各色酒類自然在席上紛陳

有乜食乜
油角、炸魚皮...
我這濫竽充數的(陪)酒客要一邊飲一邊食才過癮的

😀



 
 我地買了幾個上面所見不是時常有得賣、大如蘿柚的韓國黃沙梨和一些啤酒過府
而呢度呢...未影齊架 ~ 如此陣容只是客人兩公婆的 "獨家巨獻"








個鱔頭本來說丟棄
唯豈可浪費
終由饞人認食


牛肉多款


以這上下兩款和牛最名貴
😋


醉雞
玫瑰露酒香撲鼻又醃得入味
👍


晚來天續雪
如此這般
豈不快哉!!


又有嘢玩
客人帶來的架罅




 已是酒酣耳熱兼肚爆
可意猶未盡
收爐前一邊吹水一邊仍以炸魚皮索湯食多幾條...


酒多且雜
有尐失控
翌日個胃有尐......
 今晚又要抖擻精神添



4 則留言:

  1. 天寒地凍,圍爐最好﹗呢邊都凍咗成十日,上星期六與家人打甂爐,著住兩件fleece都唔覺熱....
    目食幾款牛肉都好正呀吓 ;P'

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢邊天冷打甂爐, 天熱後園BBQ。
      香港凍到單位數就幾甘架罅。
      幾種牛肉都好食。

      刪除
  2. D酒用來擺陣而已,真正飲的是紅酒

    回覆刪除
    回覆
    1. 餐前飲的紅酒, 係主人家自己的。客人的八(酒)陣圖, 再加另一客人的兩枝白酒(佢地知道食海鮮卦), 全部飲清! 係我的啤酒冇人吼, 連我都冇飲, 反正我都想試勻佢地咁多隻酒。但我當飲啤酒咁飲, 就飲到過晒籠囉, 好在等到成12點才走, 酒氣過得七七八八, 否則畀人捉人吹波仔就大鑊。但翌日個胃都唔係幾舒服, 要啪藥。XD

      刪除