2018年1月9日星期二

嚴冬瀑布行


多倫多著名的尼亞加拉瀑布
冬天可以是這樣子的...

冰天雪地...寒風刺骨
加上
路遠鞋重...舉步維艱
(著慣了內有鴨屎蹄鞋墊的跑鞋, 今次著對相對重硬的皮靴, 行得耐有些腳痛不大舒服。)

自己梗係唔出去影喇
當中自有勇夫英雌
我地樂得暖笠笠坐享其成

儼如黑白照片








 有些輕輕著色





原來電視台亦有去做新聞



 訂房優惠
C$99 + 稅
送酒一枝 + 兩隻酒杯
送賭場泥碼 $50
送魔術表演門券4張
(門券居然送罄?可怒也!女將大發雌威卒之要佢減房價$30才肯罷休...XDDD )

間房算幾闊落



陣容鼎盛
呢度未齊架


夜景



瀑布




燈飾










自由活動...各適其適 ~ 有尐去食自助餐
我地七人小組食中式晚餐

 雞高捌抖國材重
人處肆方面多緣

嘿...唔明喎
尤其前一句
人=雞?
高明有以教我



呢個係福建炒飯  另+3碗白飯
因為小組內有人比我這飯桶更飯桶
最後係粒飯不剩喎







我同大人玩遊戲的獎品
集...原子筆 + 手機掃 + 篤機棒...於一身



 回程
中午坐朋友的車返歸

天色轉好







2 則留言:

  1. 百年一遇,躬逢奇景,住多兩日吖嘛 ;P
    “間房算幾闊落”~ 直頭係大~~~啦 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 唔係幾鍾意入賭場, 住多兩日都唔知做乜好呢(咪最多住多一晚添!)。始終覺得龍床不如狗竇, 喺屋企樣樣都就手順心尐(口既) :P。班人年年聖誕都入去住一兩晚, 今年特別熱鬧, 居然連我都扯起條筋參與其盛(自己第一次同佢地去咋, 大人就間中會去下...不過去去下近年都興趣逐漸減退了, 今年我唔去佢都唔會跟佢地去的了…。)
      間房算幾好咁喇; 本來叫埋廚神兩公婆有興趣就一齊(兩張大床夠晒瞓), 一來佢地要返工, 而且知道該兩日嚴寒, 所以唔睬我地。:)

      刪除