2017年8月5日星期六

川龍

七月十五日(星期六)
川龍

相約舊同事行山
事前有尐驚天氣翳熱頂唔順
又驚有雨路滑難行
XD

 先飲早茶


   都唔記得有呢樣添...乜飯嚟?
唔通搞錯咗尐相?
XDDD
 

飲完茶搭程巴士
上高尐先開始行
XD



甚多苔蘚
石階路亦如是
生 "腳" 加上配備不足
勞煩領隊思量行條比較易行一些的路
XD



呢尐路面啱我地行...
多謝領隊照顧周到
XDDD


 

多雲無雨
天助我也












 山路一段行完
坐車去農場
(現在才省起入境要報有否去過農場的...
梗係冇報到喇 XDDD)

見到農場的標誌
在鄉村的小路魚貫而行







本來預算食午餐
行到過晒籠
下午三點才開餐
既渴且饑
正好

農家菜

返港以來
食得 "甘" 的自忖最健康呢餐
至少纖維豐富
而且好味道

據說若要食這餐農家菜(菜式並非固定, 由主事人發辦)
事前要情商煮得一手好菜的農場男主事人下廚才行

當天早上集合時領隊說今日可能吃不到...
蓋男主事人家裏有事
饞人雖有點失望
隨遇而安...煮到嚟就食...喇
XD

去到農場之時
才知道主事人終於可以煮畀我地食罅喎...

色然而喜
不過都未知食乜嘢架
全程逐味上...有不少驚喜
似乎還會視乎我地吃菜的 "速度"
前一道菜食到差不多才上隨後一道
中途男主事人捧菜入嚟
禁不住起立鼓掌讚賞
可惜走時呢餐的主事人已外出
未能致謝和道別
XDDD

領隊安排呢餐好正呀!!
😋


 行到出晒油
啤酒必然以外
我都試咗半杯茶
酸酸地幾好飲
卻忘記了名字 :P
(後記 : 多謝舊同事提場...係洛神花茶 :) )




 
 呢個雲吞雞好正
湯味香濃
(尐餸應有落師傅調味? 自己可以接受適量的... XD)
雞和雲吞都好食
自己食了好多粒雲吞 !

若是秋涼或天冷嚟食就冇得彈
雞油蓋住湯面熱度保持耐久一些
秋冬在鄉郊歎呢煲嘢應會更啱食

如今只是時值盛夏的問題
而且行到慶坐低立即灌了不少啤酒
由於湯膩所以縱然好味都不敢喝太多了
蓋驚沿途自備的土茯苓水、冰水...再加啤酒、茶和湯等數川灌入胃腸
一旦疏導唔掂撞起上嚟
一瀉不可收拾
唔似在屋企咁方便也
XDDD


十分滿意的一餐農家菜!!!


2 則留言: